|
کدخبر: 324315

بازار خودرو / قیمت روز خودرو / قیمت رنو

امید به بازار خودرو / با ۱ میلیارد ماشین فرانسوی محبوب را بخرید

در این گزارش می توانید قیمت جدید انواع خودرو ساندرو در بازار را مشاهده کنید.

اقتصاد امید به بازار خودرو / با ۱ میلیارد ماشین فرانسوی محبوب را بخرید

ما آخرین قیمت خودرو ساندرو در بازار را جمع آوری کردیم که در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

ساندرو خودرو کوچک و اقتصادی، توسط شرکت رنو تولید می‌شود. این خودرو در دسته‌بندی خودروهای شهری قرار می‌گیرد و به عنوان یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال یک خودرو با هزینه‌های نگهداری و سوخت کم هستند، محسوب می‌شود. ساندرو به صورت یک هاچ‌بک چهار درب عرضه می‌شود و دارای ظاهری ساده و کلاسیک است.

در آگهی‌های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۷۵ هزار کیلومتر ۹۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۸۸ هزار کیلومتر، ۷۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هشت سال بعد از اینکه رنو لوگان با نام تندر۹۰ و ال۹۰ به ایران رسید، نسخه هاچبک آن نیز وارد بازار شد. رنو ساندرو یکی از خودروهای اقتصادی و ارزان‌قیمت در بازارهای جهانی است که توسط داچیا، یکی از زیرمجموعه‌های رنو تولید می‌شود. این خودرو هاچبک روی پلتفرم تندر ساخته شده، با این حال ۲ سانتیمتر فاصله محوری کوتاه‌تری دارد.

از نظر ظاهری هم نسل اول ساندرو طراحی ظاهری بهتری از برادر صندوقدار خود پیدا کرده و یک مدل کراس از آن نیز با نام ساندرو استپ وی همزمان به بازار ایران رسیده است. این هاچبک را می‌توان با گیربکس اتومات و دستی خرید.تولید نسل اول ساندرو در ایران، سال ۹۸ به دلیل تحریم‌ها متوقف شد، در حالی که عرضه نسل سوم آن به بازارهای جهانی از سال ۲۰۲۰ میلادی (۱۳۹۹ شمسی) شروع شده و یکی از پرفروش‌ترین خودروها در اسپانیا و کشورهای شمال آفریقا است.

مشخصات فنی

رنو ساندرو به دلیل اینکه روی پلتفرم تندر ساخته شده است، مشخصات فنی یکسانی با هم‌خانواده خود دارد. ساندرو در ابتدا با گیربکس دستی JH۳ تولید می‌شد که از سال ۹۶ به جای آن جعبه دنده JHQ استفاده شد تا اشکالات مدل قبلی رفع شود. ساندرو اتوماتیک کمی از مدل دستی کُندتر است و بنزین بیشتری مصرف می‌کند.

یکی از معایب ساندرو نسبت به رقبا، کمبود آپشن‌ها و امکانات رفاهی آن است. از سال ۹۶ دوربین عقب، کروز کنترل، روکش چرم و دزدگیر تصویری به فهرست آپشن‌هایی اضافه شد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی بیشتر، سفارش دهند.

قیمت روز انواع خودرو ساندرو

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۵ ۱۱۰,۰۰۰ ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۵ ۲۰۰,۰۰۰ ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۵ ۱۵۰,۰۰۰ ۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۱۱۸,۰۰۰ ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۷۵,۰۰۰ ۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۸۸,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۷ ۴۹,۰۰۰ ۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۷ ۹۸,۰۰۰ ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۷ ۱۴۰,۰۰۰ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
  ۱۳۹۷ ۷۵,۰۰۰ ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها