|
کدخبر: 321918

لاستیک دولتی / بازار خودرو / سهمیه لاستیک

این افراد لاستیک دولتی دریافت می کنند + جدول

لاستیک‌های دولتی شامل انواع لاستیک‌های ایرانی مانند لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کویرتایر، لاستیک یزدتایر و لاستیک گلدستون می‌شود. این لاستیک‌ها توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور تولید می‌شوند و با قیمت‌های تعیین شده توسط دولت، به صورت حضوری و آنلاین در اختیار نمایندگان فروش و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. در واقع، این نوع لاستیک‌ها دارای مناسب‌ترین قیمت هستند و با خرید آنها می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

اقتصاد این افراد لاستیک دولتی دریافت می کنند + جدول

قیمت لاستیک‌های دولتی، همانطور که گفته شد، نسبت به تایرهای خارجی که با افزایش ارز، هزینه آنها نیز افزایش می‌یابد، کمتر است. این موضوع می‌تواند به ویژه برای رانندگان تاکسی، مزیت اقتصادی بزرگی داشته باشد. هایپرتایر به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به صف‌ها و حضور در مکان‌های پرتردد و پرترافیک، به طور آنلاین و بدون نیاز به ارائه مدارک خاص، لاستیک‌های دولتی را خریداری کنند. شما به راحتی می‌توانید از این فروشگاه آنلاین لاستیک دولتی بارز و سایر برندهای ایرانی خرید کنید، بدون نیاز به ثبت‌نام و انتظار در صف.

سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی موضوع تسهیل در ثبت اطلاعات توزیع خرده فروشی تایر در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی موضوع تسهیل در ثبت اطلاعات توزیع خرده فروشی تایر در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

دارندگان این کدملی مشمول دریافت لاستیک دولتی شدند

در این نامه آمده است: پیرو رونوشت نامه شماره ۲۰۹۶۹۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ و با توجه به اینکه برخی از فعالان حوزه تایر به علت عدم اطلاع از قاعده جدید، اطلاعات مربوط به شماره برگ سبز خودروی خریداران را دریافت نکرده و امکان ثبت سندهای قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ را در حال حاضر ندارند، لذا لطفاً مقرر فرمائید در راستای تسریع و تسهیل در ورود اطلاعات، امکان ثبت سند خرده فروشی فروش به مصرف کننده نهایی برای تایرهای سواری توزیع شده قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ بدون درج شماره برگ سبز و از طریق فایل اکسل در سامانه مذکور فراهم شود.

 

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها