|
کدخبر: 40561

اختصاص ۴غرفه به دیار گل نرگس در نمایشگاه صنایع دستی خوسف

علی صالحی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در بیرجند بیان کرد: شهرستان خوسف با برپایی چهار غرفه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

گسترش نیوز: وی بیان کرد: رشته هایی مانند سنگ های قیمتی، حوله بافی، پنبه مله، سفال، جاجیم، گلیم و لباس های محلی در سومین نمایشگاه صنایع دستی حضور پیدا می کنند.

sanaydaste.jpg

صالحی با اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه ها بیان کرد: بازاریابی و معرفی محصولات هنرمندان از مهم ترین نتایج برگزاری این نمایشگاه ها است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوسف بیان کرد: حضور هنرمندان خوسفی در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بیرجند باعث شد تا مشتری هایی دائمی برای محصول خود پیدا کنند. وی با اشاره به میزان فروش صنایع دستی شهرستان خوسف در سال جاری بیان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۳۰ میلیون تومان از هنرهای سنتی و صنایع دستی این شهرستان به فروش رفت. بنا به گفته صالحی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بیشترین میزان فروش در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها