|
کدخبر: 304398

۵۲۰ ملک مازاد آموزش و پرورش شناسایی شد

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۲۰ ملک مازاد آموزش و پرورش در کل کشور شناسایی شده که ۱۵ مورد از این تعداد مربوط به لرستان است.

آموزشی ۵۲۰ ملک مازاد آموزش و پرورش شناسایی شد

حمیدرضا خان محمدی " روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های آموزشی مناطق محروم لرستان بیان کرد: این املاک فرصت خوبی برای مولد سازی، تخریب و بازسازی مدارس و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستند.

وی تصریح کرد: امید می رود از مجموع درآمد سه هزار میلیارد ریالی حاصل از مولدسازی ظرف ۲ سال، بتوان در حوزه مدرسه سازی استان های مختلف از جمله مناطق محروم لرستان کارهای خوبی انجام داد.

وی با بیان اینکه شاداب سازی ۱۰۰ هزار کلاس درس کشور تا پایان امسال در قالب طرح شهید عجمیان برنامه ریزی شده است ادامه داد: این طرح با هدف شاداب سازی، بهسازی و مرمت مدارس با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهرها شروع و ۱۰۰ مدرسه با ظرفیت ۲ هزار کلاس درس برای لرستان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: طرح شهید عجمیان با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش و همراهی و مشارکت گروه‌های مردمی و جهادی، بسیج سازندگی ، سازمان ها و نهادهای مختلف مرتبط، بنیاد برکت و نوسازی مدارس در حال اجرا است.

خان‌محمدی همچنین با اشاره به اینکه امسال اعتبار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان برای تامین تجهیزات هنرستان ها ۲ برابر افزایش یافته است افزود: اولویت دور دوم سفر رییس جمهور، احداث هنرستان‌ها در جوار صنعت است و اکنون پنج هنرستان این استان در حال احداث می باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش ۲ برابری اعتبار تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و افزایش چهار برابری اعتبارات ورزشی نوسازی مدارس لرستان گفت: در سفر به این استان، قرارداد جایگزینی ۳۱ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز با خیران نهایی شد.

خان‌محمدی ادامه داد: پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان دهه فجر تکمیل و بهره‌برداری می شود پس از آن پروژه‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در برنامه قرار می گیرد.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    معیشت نو معلمان چی ؟؟؟
    بهترین رتبه کنکور
    چهارسال تحصیل دانشگاه فرهنگیان
    بعد هفت تومن حقوق
    بدون فوق العاده ویژه
    بدون رتبه بندی

    الان بازنشسته ها خانه نشستند و سر کار نمیروند ،کرایه هم نمیدهند ایاب و ذهباب ندارند ،،،سیزده میایون حقوق دارند باز هم معترض هستند با توجه به گرانی و تورم
    تازه بیشتری سر شغل دیگه هم هستند ،

    نوومعلمان این هفت تومن حقوق کرایه بدن یا خرج زندگی کنند ؟؟
    طرف پیام نور درس خوانده رفته پتدوشیمی، یا شرکت های زیر مجموعه وزارت دفاع وزارت راه و شهرسازی ، ،دوبرابر نخبه که رفته اموزش پرورش حقوق میگیره تازه هنوز رسمی هم نیست قرار دادی هستند وام های دویست ،سیصد میایونی سود کم ،کمک معیشت ،مزاباای مناسبتی

    نو معلم رسمی باید نصف اینها که قراداری هستند حقوق بگیرند ،مزایا و کمک معیشت ،مناسبتها هم صفر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها