|
کدخبر: 14383

بازاریاب‌های جهانی در تصمیم‌گیری‌ها به مسئولان کمک کنند

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به بازاریاب‌ها و کارشناسان بازار جهانی نیاز داریم تا در تصمیم‌گیری‌ها به مسئولان کمک کنند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش در خصوص ابلاغیه ایجاد ۲۰ هزار شغل در حوزه فرش اظهار کرد: مهم‌ترین بحث در ایجاد اشتغال، ایجاد بازار است تا بتوان تولیدات را با قیمت و شرایط مناسبی فروخت.

وی افزود: در واقع قالیبافان برای این‌که زحماتشان به نتیجه برسد باید بازار خوبی برای فروش داشته باشند زیرا اگر بازار خوبی برای فرش دست‌باف وجود نداشته باشد ایجاد اشتغال بی‌فایده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارشناسانی که از بازارهای جهانی و بازارهای داخلی سررشته دارند می‌توانند اطلاعات مناسبی را درباره سلیقه و نیاز بازار در اختیار تولیدکنندگان و قالیبافان قرار دهند. از سوی دیگر کارشناسان و بازاریاب‌ها می‌توانند بازارهای جهانی را برای خرید فرش ایرانی مهیا کنند.

پزشکیان تاکید کرد: ما نباید از دور به ایجاد اشتغال در حوزه فرش نگاه کنیم و تصمیمی بگیریم، چراکه امکان دارد تصمیمات ما بر اساس اطلاعاتی خلاف واقع گرفته شوند و آنچه به آن نیاز داریم بازاریاب‌ها و کارشناسان بازار جهانی هستند تا در تصمیم‌گیری‌هایی ازاین‌دست به مسئولان کمک کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها