|
کدخبر: 29784

پیداشدن لاشه هواپیما و جسد برخی از مسافران

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج که صبح یکشنبه در ارتفاعات دنا سقوط کرده بود در سومین روز عملیات جستجو توسط بالگردها پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، هواپیمای «ای تی آر ۷۲ - ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان یکی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط کرده ۶۵ نفر بوده است.

پس از شنیدن خبر سقوط هواپیما گروه‌های امدادی به منطقه احتمالی اعزام شدند اما نامشخص بودن نقطه سقوط جستجوها را بی‌ثمر کرده است. جلسه ستاد بحران استان‌ها نیز در منطقه دنا کوه سمیرم بدون هیچ مصوبه‌ای پایان یافت و جستجوها نیز تنها بر اساس گفته‌های شاهدان محلی انجام می‌شود.

عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم در حال پیگیری است. این منطقه در جوار رشته‌کوه بلند دنا قرارگرفته است و با جغرافیای کوهستانی خود، استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می‌کند.

خانواده های مسافرین این هواپیما، با اما و اگرهای فراوانی روز خود را به شب می رسانند و چشم انتظارند که شاید خبری و یا نشانه ای از عزیزانشان بیابند. با گذشت سه روز از این حادثه محل دقیق حادثه مشخص نیست و امدادگران در مسیرهای مختلف به جستجو می پردازند. خبرگزاری مهر طی دور روز گذشته اخبار این حادثه را پیگیری کرده است.

اجساد برخی از مسافران در منطقه سقوط دیده می شود

مدیرکل صدا و سیمای یاسوج گفت: طبق اطلاعاتی که در یافت شده است هم اکنون بالگردها در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و لاشه هواپیما و تعدادی از اجساد مسافران در منطقه دیده می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها