|
کدخبر: 31176

به زودی ۱۷ طرح مدیریت شهری در قزوین بهره‌برداری می‌شود

شهردار قزوین از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۷ طرح مدیریت شهری با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، علی صفری افزود: در راستای خدمات بهینه به گردشگران و شهروندان، ستاد نوروزی شهرداری از یک ماه گذشته با عضویت معاونان و کارشناسان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران و گردشگران، علاوه بر تامین زیرساخت‌ها باید در حوزه اطلاع رسانی نیز گام‌های اساسی برداشته شود.

صفری با اشاره به اقدامات شهرداری قزوین در سه حوزه خدمات، شادابی و افزایش نشاط اجتماعی و گردشگری در ایام نوروز، ادامه داد:

در بخش خدمات، زیرساخت‌های مناسب را خصوصا در حوزه حمل‌ونقل عمومی با وارد کردن ۲۰دستگاه اتوبوس پیشرفته تامین کرده‌ایم.

وی، تجهیز اتوبوس‌های گردشگری به اینترنت را نیز یکی از خدمات مدیریت شهری برای شهروندان اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در ایام نوروز برگزاری نخستین جشنواره سنت‌ها و اقوام ایرانی است که در ۲مقطع زمانی ۲۳ اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه و همچنین نیمه دوم نوروز تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های مختلف خیابانی نیز از مدتی قبل آغاز شده اند، گفت: در سال جاری با رویکرد محلات از تمرکز برنامه‌ها در یک نقطه پرهیز کرده‌ایم.

شهردار قزوین افزود: بنا داریم در میدان آزادی (سبزه میدان) نیز طی ایام نوروز با هدف ارتقای نشاط شهروندان و گردشگران تئاترهای خیابانی و موسیقی سنتی اجرا کنیم.

وی افزود: اتوبوس شادی در سطح شهر و کاروان شادی بهار از چند روز آینده آغاز به کار می‌کند و در تعامل با میراث فرهنگی و استانداری امیدواریم در ارائه خدمات بهتری نسبت به سال‌های گذشته از مجموعه شهرداری به گردشگران و شهروندان ارائه شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها