|
کدخبر: 26932

افراد سودجو ظروف یک‌بارمصرف غیر بهداشتی را در زیر پله تولید می‌کنند

یک تولید‌کننده ظروف یک‌بارمصرف گفت: برخی افراد سودجو دستگاه‌های تولیدی ظروف یک‌بارمصرف را باقیمت ۳۰ تا ۴۰ میلیون به افرادی که درصدد تأسیس کارگاه‌های غیرمجاز در زیر پله هستند، می‌فروشند.

مسعود صادقی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، به کارگاه‌های غیربهداشتی که در آن ظروف یک‌بارمصرف تولید می‌شود، اشاره و بیان کرد: متأسفانه بارها این مشکل را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده‌ایم اما بر این عقیده‌اند که نخست باید کارگاه‌ها شناسایی شود تا اقدام به پلمب آن شود.

به گفته این تولید‌کننده ظروف یک‌بارمصرف، ظروف یک‌بارمصرف غیرمجاز ازنظر کیفیت و استاندارد قابل‌قبول نیست و خریداران به دلیل قیمت مناسب این محصولات را خریداری و مصرف می‌کنند این در حالی است که برای مواد غذایی گرم باید لایه پلی‌اتیلن به کار رود تا سلامتی افراد تضمین شود.

وی ادامه داد: تولیدکنندگانی که اقدام به تأسیس کارگاه‌های تولیدی مجاز می‌کنند، هزینه‌های زیادی را برای آزمایشگاه پرداخت می‌کنند و همین موضوع قیمت محصول آن‌ها را بالا می‌برد به‌طور کل ۱۰ کارخانه مجاز تولید‌کننده ظروف یک‌بارمصرف در کشور وجود دارد و محصولات آن‌ها به کشور‌های عراق، ارمنستان و گرجستان صادر می‌شود.

صادقی معتقد است؛ دولت اسراری به پلمب کارگاه‌های تولیدی غیرمجاز ندارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها