|
کدخبر: 30482

شهر آفتاب به بانک شهر نمی‌رسد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی «شهر آفتاب» درباره دلایل واگذار نشدن این نمایشگاه به «بانک شهر» عنوان کرد: پیشنهاد واگذاری نمایشگاه شهرآفتاب به بانک شهر را پیشنهاد خوبی نمی‌دانم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصر نمایشگاه, مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی «شهر آفتاب» درباره دلایل واگذار نشدن این نمایشگاه به «بانک شهر» گفت: خوشبختانه مدیران شهرداری مانند آقای نجفی و آقای حسینی مکارم و شورای شهر به این نتیجه رسیدند که واگذاری، تصمیم اشتباهی بود. برای واگذاری «شهر آفتاب» به «بانک شهر» موانع قانونی وجود داشت.طبیعتا اسناد املاک شهر آفتاب در حال انتقال به نام شهرداری است و واگذاری به بانک شهر بسیار زمان‌بر است.

aftabbb.jpg

از طرف دیگر معمولا وظیفه ذاتی بانک‌ها نمایشگاه‌داری نیست و بانک مرکزی هم به این مساله اعتراض داشت که بانک شهر حق ندارد متولی امور نمایشگاه شود.

هم اکنون با 12 گروه سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، چین و کشورهای عربی ترکیه برای جذب سرمایه‌گذاری به صورت بی او تی و یا هر شیوه دیگری مذاکراتی داشتیم. مذاکره با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خارجی به معنای این نیست که اگر فاینانس جذب نشد شهرداری تهران مسئولیت خود را کنار گذاشته است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها