|
کدخبر: 27684

امضای قرارداد همکاری میان روسای نمایشگاه شهر آفتاب و اشتوتگارت آلمان

شهرآفتاب میزبان ۲۰۱۸ AMBIRAN

براساس امضای قرارداد همکاری دو جانبه میان ایران و آلمان، رویداد بزرگ صنعت نمایشگاهی ماشین ابزار و فلزکاری (AMBIRAN ۲۰۱۸) در شهرآفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شهرآفتاب امضای قرارداد نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین سازی، ‌ماشین‌‌‌ ابزار و ‌فلز‌‌‌کاری (AMBIRAN ۲۰۱۸) ما بین جناب آقای اولریش کرومر، رییس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب صورت پذیرفت.

جلسه هماهنگی و امضای قرارداد نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ‌ماشین سازی، ‌ماشین ابزار و ‌فلز‌‌‌کاری (AMBIRAN ۲۰۱۸) ما بین آقایان اولریش کرومر، رییس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان، برنارد مولر نایب رییس هیات مدیره مسه‌اشتوتگارت، به نمایندگی از کشور آلمان و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و هیات همراه برگزار شد.

در ابتدای جلسه اولریش کرومر از برگزاری رویداد AMBIRAN در نمایشگاه شهرآفتاب ابراز خرسندی کرد و گفت: از توانمندیها و ظرفیتهای نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب کاملا آگاه هستم و همین توانمندیها سبب شده تا از هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که برای شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رییس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان افزود: ما به دنبال آن هستیم تا شهرآفتاب را تبدیل به خانه همیشگی این رویداد کنیم و سبب خرسندی است که بتوانم به عنوان نماینده شرکت‌های کشورهای اروپایی در این زمینه پلی ارتباطی با کشور ایران باشیم.

aftab1.jpg

در ادامه این جلسه محمد رئوف قادری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرآفتاب اظهار داشت: از برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در شهرآفتاب بسیار استقابل می‌کنیم به خصوص که برگزاری این نمایشگاه‌ها سبب انتقال فناوری ماشین‌آلات با کیفیت و مطابق با ویژگی‌های روز دنیا به بازار کشور شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با اشاره به راه‌های دسترسی مناسب نمایشگاه، بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته راه‌های دسترسی به شهرآفتاب به مراتب نسبت به گذشته بهتر و فواصل رسیدن قطار‌ها به ایستگاه اختصاصی شهر آفتاب کمتر شده است.

وی افزود: ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس امکانات برای رفت و آمد بازدیدکنندگان راه‌اندازی و با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه به فرودگاه امام خمینی و قرار گرفتن بر سر راه جاده ابریشم، شرایط مناسبی بزای غرفه داران خارجی و بازدیدکنندگان مهیا شده است.

در پایان دو طرف قرارداد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ‌ماشین سازی، ‌ماشین ابزار و ‌فلز‌‌‌کاری AMBIRAN ۲۰۱۸ را امضا کردند و این نمایشگاه در تاریخ ۵ لغایت ۸ تیرماه ۹۷ در نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه به عنوان یکی از پنج رویداد بزرگ صنعت ماشین ابزار در جهان با وسعت بیش از ۱۰۰ هزار متر و مشارکت بیش از ۱۳۵۰ شرکت‌کننده از سراسر جهان با هدف ارائه آخرین تحولات صنعت ماشین ابزار و خدمات وابسته در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها