|
کدخبر: 307263

چرا دیگر تور مشهد با پرواز ماهان برگزار نمی‌شود؟

چرا دیگر تور مشهد با پرواز ماهان برگزار نمی‌شود؟

images_1695130082_6509a1e27082f.png

درست است که کیفیت پرواز‌های این ایرلاین نسبت به سایر هواپیما‌ها بهتر است. اما در حال حاضر هیچ کدام از پرواز‌های تور کیش با ایرلاین ماهان برگزار نمی‌شود. اما چرا؟ ایرلاین ماهان تا به حال درباره این موضوع خبری منتشر نکرده است. اما می‌توان حدس زد که کمبود تقاضا برای پرواز‌های مشهد – کیش یا سودآور نبودن برگزاری پرواز در این مسیر برای شرکت هواپیمایی ماهان، علت عدم برگزاری تور کیش از مشهد با پرواز ماهان است. در نتیجه برای رزرو تور کیش باید به فکر پیدا کردن پرواز‌های یک شرکت هواپیمایی جایگزین، به جای پرواز ماهان باشید.

 

ایرلاین‌های جایزگرین ماهان در سفر به کیش از مشهد

در حال حاضر (26 شهریور 1402) روزانه ۲ پرواز از مبدا مشهد به مقصد کیش، توسط ایرلاین‌های زاگرس، وارش، کیش ایر و سپهران برگزار می‌شود. می‌توانید به جای پرواز‌های ماهان از این پرواز‌ها برای سفرتان به کیش استفاده کنید. البته احتمال دارد که در پیک سفر به کیش با افزایش تعداد مسافران این جزیره، سایر ایرلاین‌های هواپیمایی نیز در مسیر مشهد - کیش پرواز برگزار کنند.

بیایید بهترین پرواز مشهد - کیش را پیدا کنیم

برپایه نظرات مسافران درباره کیفیت‌ پرواز‌های ایرلاین‌های مسیر مشهد - کیش در سایت‌های مختلف، یک بررسی کلی درباره کیفیت ایرلاین ‌های سپهران، زاگرس و کیش ایر ارائه داده‌ایم. در این بررسی متوجه می‌شویم که مسافران نسبت به پرواز‌های ایرلاین سپهران رضایت بیشتری از سایر ایرلاین‌ها دارند.  

نظرات مسافران درمورد کیفیت پرواز‌های سپهران

بیشتر نظرات مثبت مردم در مورد هواپیما‌ی سپهران مربوط به پرواز‌های بدون تاخیر و سر وقت این شرکت هواپیمایی است. بیشترین تاخیر هواپیما‌های سپهران که از طرف مسافران اعلام شده بین 15 تا 20 دقیقه است. از طرف دیگر لندینگ یا فرود هواپیما از نظر مسافران بسیار عالی و بدون هیچ استرسی انجام می‌شود. مسافران از برخورد مهمانداران نیز راضی هستند. در حالی که نارضایتی بیشتر مسافران از نحوه پذیرایی این ایرلاین و تنگ بودن فضای میان صندلی‌های داخل کابین هواپیماست.

تجربه مسافران از سفر با هواپیما‌های ایرلاین زاگرس

مسافران جزیره کیش نظرات متفاوتی درباره کیفیت پرواز‌های ایرلاین زاگرس دارند. بعضی از مسافران هواپیما‌های زاگرس از رفتار خوب پرسنل و پرواز‌های بدون تاخیر تشکر می‌کنند. در حالی که برخی از مسافران از تاخیر‌های زیاد پرواز‌ها و پذیرایی محدود در حین پرواز ناراضی هستند. در این میان مسافرانی که قبل از پروازشان با هواپیمای زاگرس، نظرات مسافران دیگر در مورد این ایرلاین را مطالعه کرده‌اند، در ابتدا از رزرو بلیط این ایرلاین پشیمان شده‌اند. در حالی که بعد از پرواز گزارش داده‌اند که هواپیما بدون تاخیر حرکت کرد و مهمانداران با برخورد خوب پذیرایی کاملی انجام دادند. در مجموع می‌توانید ایرلاین زاگرس را از نظر کیفیت، با ایرلاین سپهران هم رده قرار دهید و به عنوان پرواز جایگزین ماهان استفاده کنید.

کیش ایر بیشترین پرواز‌های مشهد به کیش را دارد

تقریبا در هر روزی برای سفر به جزیره کیش، امکان رزرو بلیط هواپیما از ایرلاین کیش ایر را خواهید داشت. اما مسافران درباره کیفیت ایرلاین کیش ایر چه می‌گویند؟ در کل می‌توانیم مزیت هواپیما‌های این ایرلاین‌ را فضای مناسب داخل کابین هواپیما بدانیم. در حالی که مسافران از تاخیر‌های پرواز‌های این ایرلاین شاکی هستند. خیلی از مسافران نیز از برخورد خوب پرسنل هواپیما و پذیرایی مطلوب‌شان تعریف کرده‌اند. از طرف دیگر بعضی از مسافران از اینکه چمدان‌هایشان با پرواز دیگری جا به جا شده و با تاخیر بدست‌شان رسیده شکایت دارند.

کدام ایرلاین برنامه پروازی مناسبی برای تور کیش دارد؟

بر اساس سلیقه شخصی‌تان برای انتخاب زمان سفر، می‌توانید با ایرلاین‌های مختلف از مشهد به کیش سفر کنید. در زمان صبح می‌توانید با پرواز‌های ایرلاین زاگرس و وارش به کیش بروید. پرواز‌های ایرلاین سپهران نیز در زمان‌های ظهر و بعد از ظهر به کیش می‌روند. اما اکثر پرواز‌های کیش ایر در مسیر مشهد – کیش در زمان شب برگزار می‌شوند.

ساعت و تاریخ پرواز، قیمت بلیط‌ را تعیین می‌کند

قیمت پرواز‌های مشهد به کیش بر اساس کیفیت ایرلاین تعیین نمی‌شود. قیمت این پرواز‌ها مصوب است و تفاوت قیمت بخاطر ساعت‌ و تاریخ‌های پرواز است. اگر ساعت پرواز رفت شما به کیش صبح و زمان پرواز بازگشت‌تان شب باشد، قیمت بلیط هواپیما مشهد به کیش گران‌تر است. اگر هم ساعت پرواز رفت عصر و پرواز بازگشت صبح باشد، قیمت بلیط هواپیما کاهش می‌یابد. همچنین در تعطیلات و روز‌های آخر هفته، قیمت بلیط هواپیما‌ در مسیر مشهد به کیش افزایش می‌یابد. برای ارزان‌تر شدن قیمت بلیط هواپیما کیش از مشهد باید در روز‌های غیر تعطیل و اول هفته‌ها بلیط پروازتان را رزرو کنید.

images_1695130106_6509a1fa6e078.png

نحوه پیدا کردن پرواز‌های ارزان برای مسیر مشهد – کیش

با رفتن به سایت‌های فروش بلیط هواپیما، زمان پرواز، قیمت، تاریخ و نام ایرلاین را مشاهده می‌کنید. اما کسی از راحتی هواپیما یا ارزان بودن بلیط هواپیما مورد نظرتان با شما صحبت نمی‌کند. پس چگونه می‌فهمید نظرات مسافران درباره پرواز‌های ایرلاینی که قصد سفر با آن را دارید چیست؟ کارشناسان آژانس گردشگری نهال گشت مشاوره کامل و رایگان برای پیدا کردن پرواز مناسب از مشهد به کیش به شما ارائه دهند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 1830-026 تماس بگیرید.

خدمات آژانس نهال گشت برای تور کیش از مشهد

نهال گشت پکیج‌های متنوعی مانند تور کیش از مشهد لوکس و تور کیش اکونومی (اقتصادی) برای مسافران مشهدی جزیره کیش فراهم کرده است. با رزرو تور کیش از نهال گشت خدماتی مانند بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل با صبحانه، گشت‌های متنوع جزیره به همراه تور لیدر، تخفیف‌های ویژه تفریح‌های جزیره کیش و پشتیبانی 24 در حین سفر بهره‌مند می‌شوید.  همچنین می‌توانید در سایت نهال گشت به نشانیnahalgasht.com  قیمت‌ پکیج‌های مختلف مانند تور کیش از مشهد 7 روزه و سایر پکیج‌ها را ببینید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها