|
کدخبر: 76510

هاشمی رفسنجانی: باید حمل‌ونقل عمومی در نمایشگاه‌ها تقویت شود

هاشمی گفت: چندسال پیش تفاهمنامه احداث مترو در نمایشگاه بین‌المللی تهران منعقد شد، ولی به آن توجه چندانی نشده است.

گسترش نیوز: محسن هاشمی رئیس شورای شهر گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. با برگزاری منظم نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و استقبال مردم از آنها می‌توان از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

او ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن و همچنین پرمخاطب بودن آنها انتقال بازدیدکنندگان از طریق روش‌های بهینه مانند روش‌های ریلی و مترو باید صورت گیرد تا استقبال مناسبی از تولیدات داخلی شود.

هاشمی افزود: مهم‌ترین نکته این است که انتقال بهینه افراد به نمایشگاه‌ها چگونه انجام می‌شود، باید از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری و حمل‌ونقل عمومی تقویت شود. زیر ساخت‌ها مهیاست و منتظر تزریق تجهیزات هستیم.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه BRT و مترو گسترش یافته و تفاهمنامه‌ احداث مترو در نمایشگاه بار‌ها امضاء شده است، اما متاسفانه به آن عمل نمی‌شود. در شرایط امروز نقش مترو مصلی در نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار تاثیر‌گذار است و در نمایشگاه بین‌المللی هم می‌تواند موثر باشد.

هاشمی بیان کرد: تفاهمنامه مترو با نمایشگاه بین‌المللی در زمانی که بنده مدیرعامل مترو بودم منعقد شد و قرار بود عملیاتی شود، اما زمانی که از مترو رفتم خیلی پیگیری نشد و به دنبال پاک کردن صورت مسئله بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها