|
کدخبر: 33178

نگاهی به رویدادهای تجاری چین

۵ نمایشگاهی که نباید از دست بدهید!+ عکس

چین هر سال ۸۸ رویداد تجاری برگزار می‌کند اما در این میان ۵ رویداد وجود دارد که از همه نمایشگاه‌های تجاری چشم بادامی‌ها اهمیت بیشتری دارند.

گسترش نیوز: بررسی‌ رویدادهای چین نشان می‌دهد برای حضور در ضیافت نمایشگاهی چشم‌بادامی‌ها، اردیبهشت و خرداد بهترین زمان سفر به چین است. نگاهی به این رویدادهای تجاری نشان می‌دهد، ۵‌رویداد بیش از سایرین توانسته پای مردم سراسر جهان را به چین باز کند.

۱. کانتون‌فیر

goanjo1.jpg

نمایشگاه‌ گوانجو «Canton Fair» یک نمایشگاه بین‌المللی و بزرگترین نمایشگاه تجاری چین است. کانتون‌فیر که در واقع بزرگترین نمایشگاه تجاری چین به شمار می‌آید، ۲بار در سال میزبان بیشترین مجموعه محصولات، بالاترین آمار حضور و بیشترین تعداد معاملات تجاری در این کشور است. این رویداد در مرکز نمایشگاهی شهر گوانگجو برگزار می‌شود و به‌طور متوسط بیش از ۲۴هزار شرکت گوناگون چینی در این نمایشگاه حضور دارند.

۲. شهر کالاهای چین

chin-expo2.jpg نمایشگاه تجاریYiwu یا «شهر کالاهای چین» یک نمایشگاه دائمی به شمار می‌آید. این رویدادی که همه فصل‌های سال در چین برپاست، خرده‌فروشان سراسر جهان که می‌خواهند محصولات را به‌طورعمده و با نرخ‌های عمده بخرند، هدف قرار داده است. نرخ‌های نمایشگاه Yiwu کمی از گوانجو پایین‌تر است.

۳. نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل پکن

chin-khodro1.jpg نمایشگاه اتومبیل پکن(Beijing Auto Show) یک نمایشگاه ملی صنعت اتومبیل است که به‌طور تقریبی می‌توان گفت تمام شرکت‌های اصلی صنعت اتومبیل در آن شرکت می‌کنند. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه اتومبیل چین و یکی از ۴نمایشگاه برتر اتومبیل در جهان است. این رویداد هر دو سال یکبار در شهر پکن برگزار و میزبان ۲هزار شرکت‌کننده و ۸۰۰‌هزار بازدید‌کننده می‌شود. امسال پانزدهمین باری بود که پکن میزبان نمایشگاه اتومبیل پکن شد چراکه مکان برگزاری آن هر سال بین پکن و شانگهای در تغییر است.

۴. نمایشگاه بائوما

baoma1.jpg نمایشگاه بائوماBauma یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای صنعت ساخت‌وساز چین و شرکت‌های وابسته به این صنعت است. چین بزرگترین صنعت ساختمان جهان را در دست خود دارد، بنابراین این رویداد یک نمایشگاه مهم برای چینی‌ها به شمار می‌آید. نمایشگاه بائوما بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان آسیاست و می‌توان گفت هر نوع تجهیزاتی که به ساختمان مربوط می‌شود را پوشش می‌دهد.

۵. نمایشگاه صادرات و واردات کالای شرق چین

chin-expo1.jpg پنجمین و آخرین نمایشگاه تجاری مهم چین، نمایشگاه صادرات و واردات کالای شرق چین(ECF) نام دارد که در واقع بزرگترین نمایشگاه منطقه به شمار می‌آید. شهرها و استان‌های شرقی چین مهم‌ترین حامیان این رویداد سالانه هستند. در این رویداد محصولاتی از جمله لباس، پارچه، لوازم‌مصرفی، هدیه‌ها و کارهای هنری ازسوی بیش از ۳هزار شرکت‌کننده به نمایش در‌می‌آید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها