|
کدخبر: 25123

نگاهی به رویداد هیجان انگیز و زمستانه ایتالیا +عکس

نمایشگاه ورزش‌های زمستانی ایتالیا (Prowinter) از ۲۲ الی ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ در شهر بولزانو کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، این نمایشگاه تنها نمایشگاه تجاری بین‌المللی می‌باشد که به اجاره اسکی و ارائه خدمات در خصوص ورزش‌های زمستانی اختصاص داده شده است.

کیفیت بالای این رویداد با تعداد زیاد غرفه داران وظیفه شناس و وفادار که از سال ٢٠٠١ از این بستر استفاده می‌کنند در این نمایشگاه ثابت می‌شود. در نمایشگاه ورزش‌های زمستانی ایتالیا تمرکز ویژه‌ای روی اسکی روی کوه است که به عنوان تنها بستر اختصاص داده شده برای تجارت و تبادل اطلاعات بخش اسکی خارج از پیست‌ها برای شرکت‌ها و بازدید‌کنندگان از ایتالیا و خارج از ایتالیا، عمل می‌کند.

slika-monir.jpg

بیش از ٢٢٠ شرکت و کارخانه و ٥٤٠٠ بازدید کننده، از برتری‌های آخرین نمایشگاه Prowinter می‌باشد. نمایشگاه تجاری مربوط به اجاره و خدمات ورزش‌های زمستانی، به متخصصان این بخش، یک دید جامع به رویه‌های جاری ارائه می‌دهد. در این نمایشگاه می‌توان با خرده فروشان و مراکز اجاره تجهیزات ورزش‌های زمستانی و فناوری هایی که بوسیله آن شرکت هایشان را با صمیمیت زیاد و کیفیت بالا اداره می‌کنند، ملاقات کرد. علاوه بر فروش رو در رو، شرکت‌کنندگان به عنوان ابزار مهمی برای دستیابی تقریبی به تمام اهداف فروش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بخش‌های اصلی این نمایشگاه عبارتند از لباس و تجهیزات ورزش‌های زمستانی، تجهیزات نگهداری برای باشگاه‌های اسکی و اجاره اسکی، ماشین‌آلات و خدمات اجاره اسکی، تجهیزات و خدمات برای مناطق ورزش‌های زمستانی و تجهیزات نجات. بازدید‌کنندگان نیز عبارتند از اجاره اسکی، خدمات اسکی، مدارس اسکی، مدرسان اسکی و باشگاه‌های اسکی، انجمن‌های ورزش‌های زمستانی، مدیران مناطق اسکی، سازمان‌های کمک‌های اولیه، راهنمایان کوه. در آخر غرفه داران شامل نمایندگان فروش، تولید کنندگان، وارد‌کنندگان می‌باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها