|
کدخبر: 18579

هفدهمین نمایشگاه رنگ و رزین برگزار خواهد شد

فردا؛ سایت تهران «رنگ» می‌گیرد

نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت تهران با عنوان تجاری IPCC به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به رنگ و صنایع وابسته در منطقه خاورمیانه فردا برای هفدهمین سال متوالی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، برای دوره هفدهم حضور ۲۶۰ تولیدکننده داخلی و ۱۴۰شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، چین، هند، اسپانیا، آلمان، هلند، تایوان، کره، دانمارک، امریکا، ایتالیا، استرالیا، سوئد، مالزی، امارات، ژاپن، ترکیه، سوئیس و بلژیک قطعی شده است.

فضایی برگزاری این نمایشگاه امسال به ۳۰هزار مترمربع رسیده و این امر نشان‌دهنده رشد حدود ۱۵درصدی نسبت به سال‌های پیش است. حمایت از صنعت رنگ و رزین، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت‌های صادراتی و فراهم کردن بستری برای ارتقای سطح کمی وکیفی تولید، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

اجرای جشنواره رنگ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و گردهمایی صنفی برای تبادل‌نظر مدیران بلندپایه مشارکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های نمایشگاه امسال خواهد بود. این درحالی است که سازمان بهزیستی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ما افتتاحیه این رویداد راس ساعت 11 و در ورودی سالن 8 و 9 خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها