|
کدخبر: 11572

مونیخ میزبان نمایشگاه پارچه و لباس

نمایشگاه پارچه و لباس مونیخ از ۱۴-۱۶ شهریور ماه در مرکز نمایشگاهی مونیخ (MOC) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از عصرنمایشگاه؛ نمایشگاه پارچه و لباس مونیخ (Munich Fabric Start) نخستین نمایشگاه تجاری بین‌المللی پیشرو برای لباس، پارچه و لوازم جانبی پوشاک محسوب می‌شود.

این نمایشگاه که دو بار در سال برگزار می‌شود، غرفه دارانی از سراسر جهان را در مونیخ گردهم می‌آورد تا در ابتدای فصل آخرین گرایشات و روندهای پارچه و لوازم جانبی آن را در صنعت مد به نمایش بگذارند. نمایشگاه پارچه مونیخ با فرمت تجاری منحصر به فرد خود که اطلاعاتی مفید را در جوی پربار فراهم می‌آورد، به عنوان جایگاه بین‌المللی منبع یابی برای طراحان، مدیران محصول و خریداران شناخته شده است.

حدود ۱۰۰۰ غرفه دار از ۳۵ کشور حدود ۱۶۰۰ مجموعه از کارهایشان در زمینه‌های پارچه، لوازم جانبی، پارچه آماده و خدمات کامل را به حدود ۲۰۰۰۰ بازدیدکننده مشتاق ارائه می‌دهند. سمینارهای با کیفیت در مورد روند مد، گردهمایی‌های بحث در رابطه با گرایشات و بخش‌های ارائه نمونه در کنار میزگردهای گفت‌وگو، محیطی با اطلاعات بسیار برای بازدیدکنندگان فراهم می‌نماید. "کیفیت همراه با بین‌المللی بودن" ادعای برگزارکنندگان نمایشگاه پارچه و لباس مونیخ است.

ISPO-MUNICH-Textrends-Louisa-Smith-Textile-Trends_1540x770.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها