|
کدخبر: 282559

عزم جدی دولت سیزدهم درعمل به وعده‌ها

نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده‌ها است، گفت: بعد از حضور رئیس جمهوری به مازندران در اجرای مصوبات سفر، بیش از ۷۰۰ میلیاد ریال به منظور ساخت راه‌های روستایی، اجرای روکش آسفالت، تامین روشنایی و خط کشی محورهای ارتباطی در شهرستان ساری اختصاص یافت.

محمدعلی نوبخت امروز در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری و دیدار با کارکنان این اداره، اظهار کرد: شتاب گرفتن تکمیل و اجرای ساخت راه‌های روستایی، روکش آسفالت، تامین روشنایی محورهای ارتباطی و خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی روستایی با هدف افزایش ایمنی محورها بعد از سفر رئیس جمهوری به مازندران با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال طرح‌های تصویبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات سفرعملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی، ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی روستایی، تامین روشنایی محورهای ارتباطی به طول ۱۵ کیلومتر، خط‌کشی محورهای اصلی و فرعی روستایی به طول بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال انجام و به مرحله بهره‌برداری رسید.

 نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده‌ها است، گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی و در راستای نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی بیش از ۳۰ کیلومتر از این راه‌های با رویه شنی در بخش‌های چهاردانگه، دودانگه، رودپی جنوبی و شمالی آسفالت و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوبخت افزود: در همین راستا به منظور اجرای طرح‌های تثبیت رانش محورهای اصلی و فرعی روستایی شهرستان ساری اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور زیرسازی و آسفالت راه روستایی و تکمیل پل‌های ارتباطی در این مناطق درسال جاری اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تصویب شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها