|
کدخبر: 323063

آیت‌الله صدیقی | ازگل

صفر تا صد ماجرای زمین خواری ازگل / توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه +فیلم

صحت و سقم پرونده‌ی زمین‌خواری در ازگل تهران برای زمین ۴۰۰۰ متری، نیازمند زمان و اعلام‌نظر از سوی مقامات قضایی است. اما بدون تردید، افشاگری‌های مداوم به نام فسادستیزی، نشان از عملیات روانی مشکوکی است که هزینه‌های گزافی را به اسلام و نظام وارد می‌کند. این موضوع نیازمند توجه بدون اغماض قوه قضائیه برای بررسی این پرونده است تا زوایای آن مشخص شود. به‌ظاهر، آیت‌الله صدیقی به عنوان هدف خاص این پرونده مطرح شده است، اما ابعاد آن به نظر گسترده‌تر است.

اقتصاد صفر تا صد ماجرای زمین خواری ازگل / توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه +فیلم

در سال‌های اخیر، ماجرا نگران‌کننده است زیرا افشاگری‌های سبک به "دوئل فرانسوی" دعوت می‌کنند و سپس با استفاده از عملیات‌های رسانه‌ای و فضای‌مجازی، به صورتی که تفاوتی با صرفا اجرای عدالت و مبارزه با فساد ندارد، عمل می‌کنند.

«مسئولین کشور، دولت محترم، قوه قضاییه، قوه مقننه و کسانی که تصمیم‌های کلان را برای کشور می‌گیرند، باید همواره در نظر داشته باشند که هر چیزی شائبه ضدیت با اسلام یا بیگانگی از اسلام، ضدیت با انقلاب یا بیگانگی از انقلاب، ضدیت با ریشه تاریخی ملت ایران یا بیگانه از آن و هر چیزی از این قبیل باشد، جزء منافع ملی نیست و باید از آن پرهیز کنند» این فراز، بخشی از صدها تاکیدی است که رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با مسئولان و کارگزاران نظام دارند و همواره پرچم‌دار مبارزه با فساد و خواستار مبارزه‌ای «قاطع»، «دقیق»، «بدون اغماض» و «فاقد تعدی و جفا» بوده‌اند اما به یک‌باره اخبار مرتبط با فساد از اشخاص و نهادهای مختلف با شیوه‌ای تکراری از طریق چند اکانت فجازی مجازی افشا و باورهای مردم روی سر آنها آوار می‌شود و دشمنان و فرصت‌طلبان هم که منتظر چنین خطاها و شائبه‌ها هستند از این فضای غبارآلود به طریق اولی بهره‌برداری کرده و آن را به تمام ارزش‌های اخلاقی و دینی ربط می‌دهند و این‌چنین می‌شود که اخبار مرتبط با فساد مثل موریانه به اعتماد مردم نفوذ کرده و تمام سرمایه‌های معنوی که طی این قرن‌ها و دهه‌ها با مرارت و جانفشانی انسان‌های مومن و وطن‌دوست به دست آمده است را، می‌خورد و در پایان ما می‌مانیم و اقشاری پر از شبهه و خشم که مدام تکرار خواهند کرد، مسبب این وضعیت چه کسانی هستند و آدرس‌های غلط را در جادوی رسانه‌ای دشمن و بی‌برنامگی عمیق برای تامین امنیت روانی مردم لاجرم دنبال خواهند کرد.

البته این بدبینی بی‌پایه نیست و متاسفانه ردپای برخی فرزندان کارگزاران کشور در پرونده‌های فساد دیده می‌شود و این نگرانی وجود دارد، کاری که دشمنان با بودجه‌های میلیاردی نتوانستند انجام دهند با این قبیل اقدامات و ورود بعدی رسانه‌های معاند با گرای داخلی در پی تسویه‌حساب‌های سیاسی محقق شود و مردم به مسئولان در رده‌های مختلف بی‌اعتماد شوند.

پروژه‌ای که با عملیات روانی رسانه‌ها کلید خورده و ناگزیر در انبوه حملات به اعتقادات و باورهای مردم، بزرگ‌نمایی هم می‌شود. طبق افشاگری‌های صورت‌گرفته، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت‌الله صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته است که حواشی آن به افکار عمومی رسیده است و گمانه‌زنی‌ها در خصوص فساد گسترده در کشور را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است. البته آیت‌الله صدیقی درباره حواشی پیش‌آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه و عنوان کرده است که «فردی به نام آقای عزیزی با سوءاستفاده از اعتماد مجموعه، اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء، تسهیم سهام به آن کیفیت و ثبت موسسه بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی نزدیکان این‌جانب نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضاء برخی اعضا، این قضیه صورت پذیرفته است. لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی - اجتماعی، استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش‌آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم مردم عزیز خاصه مومنین روشن و شفاف شود.»

اظهارات آیت‌الله صدیقی چند ابهام دیگر را به ذهن متبادر می‌کند که پرداختن به آنها برای رفع شبهات ضروری است؛ چرا که در غیر این‌صورت سپردن دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی که به‌طور مستقیم با موضوعات دینی و ایمان مردم سر و کار دارند به آقای صدیقی، فاقد هرگونه توجیه است. چرا که متاسفانه ایشان نسبت به وقایعی که با آبرویشان در دنیا گره خورده است، اشراف ندارند و وقوع چنین تخلف بزرگی از سوی فردی که به زعم خودشان جزء نزدیکان تلقی شده‌اند، نشان از یک سهل‌انگاری دارد و اساسا چنین فردی معتمد مومنان نیست تا مخاطب توصیه‌های ایشان باشد.

مساله‌ی شائبه برانگیز دیگر این است که، چگونه چنین موضوعی از دید تیزبین نهادهای نظارتی دور مانده است؟ و افشای آن با این سبک تکراری توسط سوت‌زنانی انجام می‌شود که در برخی موارد از این اطلاعات برای تسویه‌حساب‌های سیاسی‌شان بهره‌برنده‌اند و سابقه‌دارند و در این میان اصلا اهمیتی به اصلاح امور و بازگشت بیت‌المال به مردم مطرح نیست و به قولی "افشا می‌کنند تا دیده شوند و پروژه‌های بیشتری بگیرند!" و متاسفانه کسی پیگیر این نیست که کدام منابع این اطلاعات و اسناد را در اختیار افرادی مشخص و پرحاشیه می‌گذارند و چه خسارت‌هایی به امنیت‌ روانی جامعه و اعتماد عمومی وارد می‌کنند.

از همین رو درخواست افکار عمومی از قوه قضائیه و نهادهای ذی‌ربط این است که، علاوه‌بر رسیدگی فوری به پرونده‌ی مذکور و پرونده‌های مشابه، منابع سوت‌زنان و نیات آنها را نیز مورد بررسی قرار دهند. چگونه می‌شود، به اسم سوت‌زنی، پیش از قرار دادن اطلاعات در اختیار دادستانی و مراجع ذی‌صلاح، اسنادی بررسی‌نشده و کلی، در کف رسانه‌ و فضای‌ مجازی منتشر می‌شود و بعد با تاخیر مراجع رسمی، وارد فاز بررسی و اعلام نتایج آن‌هم به‌صورت محدود و محرمانه می‌شوند و آنچه اعاده نمی‌شود، آبروی افراد و اعتمادی است که از کشور سلب شده است.

و سخن پایانی خطاب به برخی مسئولان و چهره‌های ملی و دینی است که؛ تا کی نظام و انقلاب اسلامی مردم ایران که محصول صدها هزار شهید و جانفشانی میلیون‌ها انسان مخلص و ایثارگر است، بابت سهل‌انگاری و تخلفات اطرافیان شما زیر سوال برود و هزینه‌ی این کوتاهی‌ها شود؟ هر مقام مسئولی باید بداند، جایگاهی که در آن قرار گرفته زیر ذره‌بین و قضاوت دائم افکار عمومی است و حساسیت و مراقبت صدچندان را می‌طلبد و هیچ توجیهی برای کوتاهی‌ها پذیرفته نیست.

باغ ازگل را چند فروختند؟ ۱۵۰ برابر زیر قیمت!

در سند انتقال باغ صراحتاً نوشته اند کل این مبلغ نقداً تسلیم فروشنده شده است. یعنی جواد عزیزی و محمدمهدی صدیقی (فرزند کاظم صدیقی) این مبلغ را نقداً به فروشنده یعنی کاظم صدیقی پرداخت کرده اند. 

توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه/ از مردم عذرخواهی می‌کنم

آیت الله صدیقی گفت: در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم.

از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد، اعم از آشنایان و‌ غیرآشنایان به حساب اشخاص رسیدگی شود.

اموال حوزه با تاسیس موسسه جابه‌جا نشده است.

موسسه منحل شد و ملک رسما به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است.

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    واقعا فکرمیکنیداین استعلال برای مردم باو رپذیره کی بودکی بودمن نبودم استین دستم ب وده یادمان میاد

  • ناشناس ارسالی در

    چیزی نیست .

  • ناشناس ارسالی در

    الان مشکل افشاگری‌ه خبرنگاره یا فساد.

  • سید محمد فاطمی نیا ارسالی در

    ببینم سهم شما در این ماجرا جقدر بوده؟!
    فکر کنم بیش از حد توقع خودت بهت رسیده.

    • ناشناس ارسالی در

      😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر از اسلام و انقلاب هزینه کردید برا ی اختلاس و دزدی هاتون که مردم از دین و ا نقلاب رو بر گردن شدند دیگر این حنا رنگی ندارد .

  • محمد ارسالی در

    ضمن تشکر از بکار بردن ادبیات مناسب جهت م وضوع تأسف برانگیز، اگر مسئولان نظارتی کا ر خودشان را درست و بموقع ، بدون ملاحظه ک اری انجام دهند نیاز به سوت زنی نیست و ای نکه موضوعات قبل از دستگاهای ذیربط در کف جامعه مطرح می‌شود ناشی از بی اعتمادی است .
    ا

  • ناشناس ارسالی در

    تو‌هم‌با‌این‌فاسدان‌هم‌کاسه‌ای

  • ناشناس ارسالی در

    خخخه

  • ناشناس ارسالی در

    چی بگم

  • یک مستمری بگیر ارسالی در

    چرا ریال جزو بی ارزش ترین پول جهان است ؟ لاپوشانی تا کی ؟ خجالت بکشید شرف داشته باشید

  • علیرضا ارسالی در

    کاملا موافقم ولی متاسفانه مقامات درهمه چ یزمصونیت دارند

  • ناشناس ارسالی در

    این تازه اول کار

  • ناشناس ارسالی در

    خدا صاحبمون رو برسونه...این مملکت درست ش دنی نیست😔😔

    • ناشناس ارسالی در

      صاحبمون

  • امید ارسالی در

    اختلاس و رانت وجود داره برای بی اعتباری نظام همین بس که ریال بی ارزشترین پوله

  • ناشناس ارسالی در

    شما نگران اسلام نباشید اسلام همیشه بوده و زنده خواهد بود فکر بدبختی خودتون باشید کشور را چپاول کردید شماها هیچ رابطه ای با اسلام واقعی و اسلام محمد ندارید دین ش ما منافع شماست اللهم عجل لولیک الفرج

  • مصیب ارسالی در

    واقعا این خبر تاسف اوره.
    توی خبرتون بجای زیر سوال بردن متهم که توجهیش هم عذر بدتر از گناهه، سوت زن رو مورد هجمه قرار دادید که نیتش هر چی هم باشه بالاخره فسادی رو افشا کرده که از تیررس تمامی نهاد های قضایی و امنیتی به عمد یا سهو دور مونده .

  • آریو ارسالی در

    سلام
    به نظر من افشا گری کار درستیه،هم افراد حساب کار خودشون رو بدونن،هم دستگاه های نظارتی مسئولیت پذیر تر بشه،ربطی به اسلام و نظام هم نداره،اگر کسی تخلف کرد باید محاکمه بشه،همین

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی وما رستگار الهی بحق خون شهدا هرکه به ای ن مملکت داره خیانت می کنه نابودش کن

  • ناشناس ارسالی در

    به فرض که تهمت زده اند،اما به نظر شما وق تی که صدها مدرسه با وضعیت رقت باری در کش ور وجود داره ساخت حوزه علمیه ای با اون م عماری و ساختمان فوق العاده و لاکچری چه ت وجیهی دارد!؟

    • ناشناس ارسالی در

      خود ب ز ر گ بینی و از هیچ به همه چی ر سیدن
      زاویه ی نگاه بسیجی مهدی باکری و سرباز سلیمانی و بهشتی😚
      پاسخ هما فرای ۱۹ بهمن ۵۷ اینها است?!!!

  • سلام ارسالی در

    به هیچ عنوان نظرات خودت رو با نام افکار عمومی به خورد مردم نده، اتفاقا افکار عمو می حامی افراد سوت‌زنی مثل یاشار سلطانی ه ست. افراد فاسد باید به هر طریقی رسوا شون د.

  • ح س ارسالی در

    وقتی شکایت هم می کنی وحق هم با شماست جوا ب نمی گیری.حق حقوت راضایع می کنند.وبه هر دری می زنی. مسعولی جواب نمی‌دهد.

  • نویس ارسالی در

    نویسنده زر مفت دارند تلاوت میکنند...‌‌
    شیپور از سر گشاد میزند....

  • ناشناس ارسالی در

    عزیز دل برادر مشخصه سخت نگرانی که افشاگر ی شده و در واقع یکی به نعل میزنی و یکی ب ه میخ .این سوت ها از اول بوده و چرا تابح ال شنیده نشده اصله .شما بجای انگ ردن به سوت زنها بهتره آحاد جامعه رو تشویق به سو ت زدن بکنی تا انشااله ریشه این فاسدین و اولاد آنان بر کنده شود.
    والسلام

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اگر دین دارید ومسلمان هستیداگر هم نه لااقل آزاد مرد باشید

    • ناشناس ارسالی در

      همه ی حکام در زمان خودشان دزد بودند

  • زهرا ارسالی در

    اگر اسلام حقیقی حکمفرما باشد باید عملکرد بزرگان کشور کاملا شفاف باشد و نیازی به سوت زدن و ناگهان فهمیدن نباشد. اینجا اسلام و خون شهداست که نادیده گرفته شده.

  • ناشناس ارسالی در

    ازصفرتا۱۰۰نیست....

  • علی ارسالی در

    این همه فساد با یک چای دبش به فراموشی می رود

  • حمید اصلانی ارسالی در

    سلام .بر نویسنده مقاله دفاع از فساد .شما قبل از بررسی .مخاطرات افشا را گوشزد فرم ودید .چه خوب است فساد .کاخ نشینی. سرمایه اندوزی .شاهانه زندگی کردن و نصیحت بر سا ده زیستی .مدارا با وضع بد معیشتی، را به مردم مگویید .آنچه هستید را بگویید .ویکرن گ باشید .تا بقا داشته باشید.

  • ناشناس ارسالی در

    چی شد ؟ پیام‌های مردم به مزاقتون خوش نیومد همه رو یکجا حذف گردید. دو ساعت پیش اینجا مردم کلی پیام داده بودن .

  • ص ارسالی در

    این خبرگزاری بیشتر خواسته که اینطور فسادهای رده بالا چرا و چگونه افشا میشه.

  • بینام ارسالی در

    حتمادشمن گفته مسئولین دزدیهای میلیاردی کنند .حتمادشمن گفته بایدتبعیض ورانت وفسا د ورشوه باشه .

  • ناشناس ارسالی در

    مردم هم ازدین واسلام زده می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    راستی از فسادمالی فولاد اصفهان و چای دپش چه خبر؟ نگران نباشید چند وقت دیگه این ه م به اونها می پیونده

  • ناشناس ارسالی در

    آقا اینا دردن . تمااااام

  • هانی محمد ارسالی در

    دمت گرررم با این توضیح..

    خدا حفظت کنه...

    هم روشنگر ی کردی و هم انتقاد جدی ..

    و دنیا و اخرت خویش رو بخاطر کسی خراب نک ردی.

    ممنونم

  • ایرانی ارسالی در

    افشاگری ضربه نمیزند

  • ناشناس ارسالی در

    طبق معمول افشاکننده مقصرشد!!!!!!!!

  • علی عسگری ارسالی در

    خداوکیلی بسه دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    این خواست همه مردم است

  • ناشناس ارسالی در

    خییییلی بی انصافید

  • ناشناس ارسالی در

    مشت نمونه خروار

  • ناشناس ارسالی در

    واقعآ شرم نمی کنید که همچنان می خواهید ک ار حرارات را توجيه کنید شرم بر شما و سا ل جدید بر شما ریاکاران و چاپلوسان نا نا نا نا مبارک باد.

  • رضا ارسالی در

    چرا تا افشاگری نشه کسی چیزی به گردن بگیره

  • اکبری ارسالی در

    .چه.جوابی دارند به رهبری.به مردمی که باه مه جور مشکلات درصحنه هاحاضرند بدهند...ره برعزیز..مجلس انقلابی......قوه قضاییه به داد بیت المال برسید..بااعصاب مردم بازی م ی کنند

  • ناشناس ارسالی در

    خوب ازش بگیرید مجازاتش هم بکنید

  • رضاسورانی ارسالی در

    چرا به فکر سفسطه و مغلطه افتاده آید

  • ذوالفقار آریان ارسالی در

    هیچ تردیدی نیست که این اقدام کار دشمن بو یژه آمریکا جهانخوار بوده وگرنه چطور چنین اشتباهی در مورد بنده صورت نمی گیرد

  • تورج ارسالی در

    اتفاقا ممکن است افشاگریهای اخیر نشانه قصد حاکمیت به اصلاح خود و مفسده زدایی از خود باشد. افشاگریها در مورد معاون اول قوه قضائیه، قالیباف و مورد اخیر ممکن است رویکرد جدیدی برای تطهیر خود باشد. با این افشاگریها اعتمادسازی می‌شود نه اعتماد زدایی.

    • ناشناس ارسالی در

      شوخی بود مگه نه!!!؟

  • ناشناس ارسالی در

    گوشه‌ های ملت خیلی درازهست

  • ناشناس ارسالی در

    ماست کیلو چند

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا از خون شهیدان برای رسیدن به اهداف خود استفاده نکنید

  • علی ارسالی در

    سلام سال نو مبارک
    میفرمایید اون افشا گر باید سکوت می کرد تا 4200 متر زمین ها پولی می شد

  • ناشناس ارسالی در

    اسلام به ذات خود ندارد عیبی
    عیبی اگر هست از مسلمانی ماست

  • ناشناس ارسالی در

    ماست مالی ممنوع.واقعیتها ر انکار نکنید د ر کشور نهضت اختلاس ورانت ورشوه خواری سال ها است راه افتاده است.وکسی جلو دار این م فت خوران نیست

  • ناشناس ارسالی در

    ای ماله کش

  • ناشناس ارسالی در

    باقیمت روضه خوانندن در محلهای حساس وعدم جرعت دخالت نهادها این اتفاق ها می افتد 17 سال دنبال یک مجوز ساختم هنوز هم اعلی رغم واریز وجه نظام مهندسی وشهرداری وغیره ورای دادگاه دیوان از شهرداری زورم به بی قانونی نمی رسد مرا دریابید.....

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه دوره پنهان کاری گذشته ، شما هم ماله کشی نکن

  • ناشناس ارسالی در

    اینن نوشته نام نویسنده ای ندارد .به سفا ش چه کسی است؟

  • ع فرهنگی ارسالی در

    خدا کند بکلی دروغ باشد . ولی تا نباشد چی زکی ، مردم نگویند چیزها . اما آنهایی که آب و شیلنگ به دست گرفته اند ، کمی پاک کن نده اش را بیشتر کنند!

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم اگر می خواهیم کشورمان از فساد پاک شود یکی از راه های مناسبش همین افشاگری‌هاست

  • ناشناس ارسالی در

    تمام این نظریه ها فقط وقت تلف کردن افکار عمومی ومنحرف شدن افکار هست میلیاردها تومن پول دست حضرات بالا وپایین میشه ومردم گرسنه تر .یکبار سریع عمل کنید.

  • شهرام ارسالی در

    بهتره که الکی انکار نکنیم.

  • علی ارسالی در

    گسترش چقدر گیرت میاد بابت دزدی و رشوه و اختلاس ؟ ...چطور تو دزدی ملت رو بوق میکنی دزدی داداشتو ماست مالی ...هتل مشهد چی اونم جعلیه ؟ به نظرم تا رسانه فاسد هست فساد هم هست

  • جلال ارسالی در

    باریکلا
    نسخه خوبی پیچید تا جای ظا لم و مظلوم را عوض کنیدددد...

  • محمود ارسالی در

    ماست مالی کن همه جا گل بلبله مام خریم

  • ناشناس ارسالی در

    بلاخره این موضوع ماست مالی میشود

  • الله نور جلیلیان ارسالی در

    با این شرایط ملت هیچگونه اعتمادی نسبت به آنها ندارد و حلال و حرام برایشان مهم نی ست

  • وحید ارسالی در

    روی دزدی ماله نکشید.

  • محمد ارسالی در

    هر دم از این باغ بری می‌رسد

  • خسرو صادقی معلم بازنشسته ارسالی در

    از گدایی رسیدند به رانت وزمین خواری .فساد اقتصادی

  • امیر ارسالی در

    اگر این اتفاق یا اتفاقات دیگری که نشان ا ز فساد در برخی‌ مسئولين هست باید شفاف سا زی و برخورد قانونی شود تا عدالت اجتماعی برقرار گردد.
    آقایان در مسندی که ج لوس کرده اید حاصل ۷۲ شهید هست خجالت بکشی د.
    اگر از مجازات این دنیا بدهید م جازات عقبی دیگر دست شما و دوستانتان نیست .
    اميدوارم شاهد مبارزه جدی و سخت با مقوله فساد در اسرع وقت باشیم

  • رضا ارسالی در

    درود
    شما هم خوب بلد هستید اشغال ه ا را زیر فرش کنید بالاخره یک روز فرش می ره کنار.

  • ناشناس ارسالی در

    اخوی دیوار هاشا برای شما ههههاااا بلند ا ست خیلی بلند حتی ازثریا هم بلللرررنتر

  • عبداله شاه محمدی قوزلو ارسالی در

    کورخوندید

  • دهقانی ارسالی در

    دشمن این ملت

  • قلی ارسالی در

    میگه میشه اختلاسگر بگه اختلاسگر رو رسوا کرد دزد خودیه

  • امیرعباس ارسالی در

    من هم مثل شما معتقدم کسی که باعث افشای این مطلب شده را بگیرند و مجازاتش کنند

  • ناشناس ارسالی در

    تصرف و تخلف افراد هیچ ربطی به اسلام و آبروی مسلمین ندارد، بی خودی آسمون ریسمون نباف، که مخفی شدن افراد متخلف پشت سر نظام غلط است

  • علیرضا تاران ارسالی در

    برو بابا .توجیه فساد با انگ سوت زنی.مفسد فی الارض اعدام باید گردد هر کی که میخوا د باشد .اتفاقا باید رسانه ای شود و مردم در جریان قرار بگیرند تا امثال تو به اسم مصلحت نظام عدالت را قربانی نکنند.با اراج یف امثال تو مسولین دزد شدن حق مردم را خو ردن وسهم تو را هم دادن تا توجیه کنی شریک دزد هستی تو

  • ناشناس ارسالی در

    اصل فساد به این بزرگی که قابل دوختن نیست ، باید قوه قضاییه در دادگاه با حضور رسانه ها با ریز جزئیات اقدام به محاکمه خلاف کار بکند .

  • ناشناس ارسالی در

    خدا نگذره ازتون

  • ابوالحسن دهقانی منش ارسالی در

    خیلی متاسفم آقای صدیقی ب دورترین افراد ج امعه سفارش تقوا وساده زیستی می‌دهد ولی ن زدیکان ایشان بهترین موقعیت وزندگی همراه با مال مردم خوری انجام میدهند

  • ناشناس ارسالی در

    شفافیت

  • ناشناس ارسالی در

    خفشید حالا جمع شدین ماله بکشین یه موشت د زد خون خوار دیگه خیلی وقته کسی گول شمارو نمیخوره مگه تو انتخابات نفهمیدین؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه داره داستان می شن!!!!

  • علی اذری ارسالی در

    دوست عزیز یعنی شما میگید آن آقایی که این قضیه را کشف و افشا کرده محاکمه شود. باشه دستگاه قضا به تصرف باغ توسط شرکت صوری خانوادگی و واریز ماهانه یک میلیارد تومان اجاره هتل مشهد به حسابی غیر از حساب حوزه در دادگاه عادل صالحه رسیدگی شود اگر حقیقت جور دیگری بوده که آقای یاشار سلطانی افشا کرده اونموقع آقای سلطانی را به خاطر تهمت و تشویش افکار عمومی محاکمه و به سزای عملش برسانند.

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نویسنده از نوشتار پر از عصبانیتتان قشنگ معلومه خودت هم یکی از همقطاران صدیقی هستی وگرنه بجای تازیدن به افشاکننده غارتگران بیت المال و ایمان مردم یقه ریاکاران را باید گرفت

  • ناشناس ارسالی در

    کاملا درست است ،مسئله بایدبرایت جامعه بط ور شفاف معلوم باشد فساد به هر شکلی جرم ا ست چه فرد عادی باشد چه آقازاده باشد چه م سئول باشد چه امام جمعه باشد، باید این اع تماد به مردم بازگردانده شود چرا با ندانم کاری باید همچین مسیله ای پیش بیاید؟

  • پفک ارسالی در

    حرف نمی زدی بهتر بود

  • ناشناس ارسالی در

    ای افشاگرهای خدانشناس !!!

  • معصومه ارسالی در

    باسلام.من هرروزدارم ازاین بی عدالتی درکشوربخصوص مسؤلان غصه میخورم ک آینده کشورماداره تباه میشه چطورمیخواهیم جوانان سالم تربیت کنیم

  • ج ارسالی در

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • مهدی ارسالی در

    تو رو خدا جمع کنید این سخنان بیهوده و گزافه گویی را حرکت روانی مشکوک گند زدن مسئولان کثیف را برملا نکنید که ضربه به فلان کشور است خجالت نمی‌کشید از ملت ایران یا هنوز فکر می‌شود که مردم مانند سال ۵۷ هستند

  • ناشناس ارسالی در

    دزدی شبانه رفت در منزلی دزدی کند هنگام س حر شد دزد ایستاد به اذان گفتن صاحب خانه بیدار ووی را دستگیر کرد به اوگفت تو که امدی دزدی چرا اذان گفتی گفت نتوانستم ازه ر دو بگذرم

  • ناشناس ارسالی در

    اتفاقا سوت زنان باید تشویق شوند

  • ح.پ ارسالی در

    حاصل اینهمه مراکز تعلیم و آموزش اسلامی چ یست .؟حاصل تولید اینهمه انتشار کتاب و مق الات دینی چیست ؟ ما چشمان را باز کنیم اگ ر خداپسندانه بخواهیم حرف بزنیم .؟!کسی تو انسته از بیلان مالی استانقدس رضوی و قم و سایر حساب پس بگیره ؟ حتی قوه قضائیه توا نسته این چندین سال حرفی راجع به این‌ها ب زنه نه والا ؟؟

  • بینام ارسالی در

    کشش ندید

  • ناشناس ارسالی در

    تو چرا ناراحتی

  • وحید رئیسی ارسالی در

    ماست مالیش کن.پس از جنگ شروع کردن به بخو ر بخور نودونه درصد ملت نه حوزه میخان نه به اسم دین همجین زمین‌خواری باغ گیلاس را نابود کنی جهاد کشاورزی جشماش بست بود.خو ب به باغجه ملت گیر میدید تخریب میکنی

  • فریدون ارسالی در

    مطلب خوبی بود

  • آریا ارسالی در

    وقتی رسانه ای این چنینی بخواهد نقش چشم و گوش و صدای مردم باشد باید فرزندان معاون اول قوه قضائیه ، معاون همه کاره قوه قضائیه اکبر طبری و فرزندان و نورچشمی های امام جمعه پایتخت کشور ایران دزد و اختلاس گر از آب در آیند.

  • علی ارسالی در

    حرف من با شما هست که این متن را نوشته هس ت. انگار بار اول یا دوم یا سوم هست که از این خبرها ما ملت داریم میشنویم. در ۱۰ س ال گذشته چقدر اختلاس و زمین خواری و ران ت خواری و غیره را ما ملت شنیدیم؟؟؟ چند مورد از آنها اصلا به دادگاه رفت؟؟؟؟ آخر و عاقبت اونهایی که به دادگاه رفت چندتا ا ز متخلفان محکوم شدن و اون تعداد انگشت ش مار هم که به زندان رفتن بعد از مدتی آزاد و رها شدن و با پولها در همان کشورهای غر بی دارند زندگی میکنند.

  • آراد ارسالی در

    باید جلوی فساد گسترده گرفته بشه
    حالا هر جوری که میشه شما هم ماله کشی نکن

  • سید سجاد حسینی ارسالی در

    با خواندن خبرتون متوجه شدم شما یا تو ایران نیستید یا اینکه از ایران خبر ندارید ضمن اینکه شما نگران مسئولین نباشید برای قبلی ها هم اتفاقی نیفتاد

  • هدایت یزدان فر ارسالی در

    این از بی عرضگی نهادهای نظارتی و یا اغما ض انهاست که برخی را مجبور می کند برای ای نکه از دست عذاب وجدان راحت بشن برن سراغ سوت زنان مسله دار

  • ناشناس ارسالی در

    این هم بذارید روی پروند چای دبش وبابک زنجانی وهزاران هزار دزدی و اختلاس جرم فقط برای خانم هاوبدبخت بيچاره ها شیرخشک دزد آدم ضعیف هرچقدر رقم بالا تر بخشش بیشتر چون خودی هستتند

  • قدرت اله یسلیانی ارسالی در

    سلام،شماکه دلسوزاسلام وانقلاب کشوری،چرا این همه فساد،اختلاس وغیره،چرا...تقریبادر تمام این ماجراهادست فرزندان حاکمان دیده می شود.

  • ناشناس ارسالی در

    ماست مالی

  • جلال ارسالی در

    شما که قاضی شدید و حکم دادید. حضرت آیت‌ا لله کاملا بیگناهند وتنها گناهشان اینست ک ه حواسش به اطرافیانش نیست. خجالتم چیز خو بیه.

  • خلیل ارسالی در

    شما در پی پاک مردن صورت مسیله هستید .

  • ماهور ارسالی در

    فقط بلد هستید ماله کشی کنید

  • عادل ارسالی در

    بیچاره خودش گمراه بود

  • علی ارسالی در

    به فضل پروردگار آقازاده ها در آینده نزدی ک کل کشور رو غورت می دن

  • هلال محمدی ارسالی در

    جا دارد به اینجور مسائل رسیدگی شود.

  • علی ارسالی در

    سلام علیکم مثل اینکه افراد نبارزه با فسا د خوابند و وقتی افشا میشود میگویند دو ما هه داریم دنبالش میرویم و هر مرحله قانونی شش تا یک ماه زمانبر هست😃

  • ناشناس ارسالی در

    اینم ماست مالی میکنین تموم مبشه

  • ارسالی در

    چرا زرررر مفت میزنید.فساد نداریم؟دزدی و رانت نداریم؟اختلاس نداریم؟بدبخت بیچاره متأهل بی پول مثل من نداریم؟کدوم کشور این همه فساد ودزدی و... رو داره.بخدا قسم ازخرجی زن وبچه م موندم اززندگی سیرسیرشدم

  • کامیکازه ارسالی در

    دزد در هر لباسی باید محاکمه شود این دیگه آسمان و ریسمان ندارد ایشان در کشور بهم ریخته اختلاس و دزدی فرمودند باید محاکمه شوند

  • Rahman ارسالی در

    روح وروان وجسم ملت اصلا مهم نیست ،واقعا اگر یک درصد عدالت وجودداشته باشد مردم اصلا ای جور خبرهارا دنبال نمی کنند ،حاکمیت سرش توبرف کرده ،فکر میکنه ،ازفساد پنجاه سال پیش حرف می زند

  • ناشناس ارسالی در

    همه چیز بکنار ، ولی سهل انکاری از هیچ کس اللخصوص مسئولین پذیرفته نیست با این اوصاف بصیرتهای گول پیکر هم ویران می‌شود چه رسد به جوانان و مردم که همیشه آماج حمله آقا زاده ها و ندانم کاریهای آنان هستند .مسئولین باید از فرزند ناخلف برائت جویند

  • حماس ارسالی در

    این یک نمونه از هزاران فساددرونی مسولان ناکاربلدسیستم سیاسی واقتصادی کشور است وق تی نمی‌توانند ویا خودرا از وسوسه مال دنی ا وبیتالمال حفظ کنند مسلما در حل بحرانها ی اقتصادی اجتماعی وسیاسی ناتوان تر هستند این متولیان دین ومذهب بایددر رشته وکاروح وزه خودمشغول بکار شوندوکارهای تخصصی را ب ه اهل ومتخصص این کار بسپارند

  • ایرانی ارسالی در

    آقای نویسنده از خودت خجالت نمی کشی که آف تاب را انکار می کنی اولا شما یک مسعول را نام ببر که خود و خانواده در گیر فساد نب اشد و نظام تمام قد از آنها همایت نکرده ب اشد

  • اشاره ارسالی در

    بنظر شما اگر فردی با این اطلاعات به دادس تانی برود و این موضوع را اطلاع دهد افراد ی که ذی نفوذ هستند اجازه ادامه حیات به ف رد میدهند خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ببخشید خودتی چرا نمی‌گویی پس اینهمه نهادهای امنیتی و نظارتی چه غلطی میکنند که اینهمه دزدی و چپاول و اختلاس و.... ات فاق می‌افتد....

  • ناشناس ارسالی در

    ماله کشی ممنوع

  • همصدا با ایرانی دوستان ارسالی در

    در کل مطلبی که خواندم همه این وقایع از عدم شفافیت در مقابل مردم میباشد و نمیتوان آن را با نام حراست از منافع اسلام از مردم پنهان نگه داشت امروزه فضای خبری بسیار وسیع و سرعت انتقال اخبار سریع میباشد و امروزه با مشکلات اقتصادی موجود در سطح جامعه پذیرفتن چنین فساد توسط یک مقام یا یک امام جمعه پذیرفتنی نیست آیا فساد فرزندان معاون قوه قضائیه پذیرفتنی است که بگوئیم پدرش خبر نداشت؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا ‌به گفته های رهبر .توجه نمیشه..چرا ب اید فسار در راس کار باشه .واقعا دیگه به هیچ یک از حرفهای .وعملکردتان اعتمادی ندا ریم

  • ناشناس ارسالی در

    حتی اگر بیایید بگید تکذیب شد امکان نداره کسی باور کنه چون .هرروزدشاهد اختلاس .مس عولین ویا فرزندانشون هستیم ..باور مردم ر و هرانچه بوده .رو برباد دادین..بخدا اگر مسعولین فقط یکسال .درست کارکنن خیانت نکن ن اختلاس نکنن .مملکت سروسامان میگیره

  • هادی ارسالی در

    خدا به فریاد مردم بدبخت برسه

  • سید ارسالی در

    بزودی مسئله ختم بخیر میشود

  • حسین شرافت ارسالی در

    اینکه کاری ندارد این پرونده را بیایند و در محضر مردم اعاده کنند که اگر چنین نب اشد هرگز نه اسلام ضربه خواهد دید نه نظا م و متخلفان هم مجازات شوند مجازات بازدا رنده تا کسی دیگر با ابروی بزرگان بازی ن کند وقتی قضیه ۳/۵ میلیاردی چای دبش هنوز بررسی نشده و گویا قرارهم نیست پیگیری شود تازه از اینها گذشته ایا واقعا فساد و دزدی در این دو دهه گذشته اپی دمی نشده د ر بین مسعولان و کارگذاران و اطرافیان ؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  • داود ارسالی در

    ماست مالی شروع شد

  • رضاطهماسبی مراغوش ارسالی در

    ضمن تشکر از قوه قضائیه که پرونده معاون ا ول خودش رو به سرانجام رساند.برای احیای ا عتماد مردم باید پرونده زمین خواری فرزندا ن صدیقی هم تعیین تکلیف شود

  • مفتخری ارسالی در

    مناسفانه اطلاع رسانی دستگاه های ذیربط بسیار کند و دیرهنگام است و دشمن همیشه با اطلاعات غلط ذهن ها را پر کرده و جای برای اخبار صحیح در افکار عمومی مردم باقی نمی‌گذارد.

  • منتظران مهدی عج ارسالی در

    پس یعنی شتردیدی ندیدی؟

  • منصور ارسالی در

    چی میگی پدر بیامرز
    اگر فرد معمولی بود صد بار محاکمه شده بود.

  • علی ارسالی در

    باید شفاف سازی شود برادری که مقاله را نو شتی اگر بر خورد زود بموقع وبدون در نظر گ رفتن اشخاص باشد بر عکس آنچه شما گفته اای د باعث اعتماد مردم می شود برخورد دوگانه و..‌باعث بی اعتمادی می شودسوت زن تشویق ش ود نه اینکه جزیمه حتی اگر برای بالاترین مقام سوت زد

  • یوسی 0081 ارسالی در

    اها چرا مردم باید بدونن ..تو دستگاه های قضائی بررسی صوری بشه و بعدش خاتمه...لعنت به قلمت واسه نوشتنت...باز گیر دادن به ن اشر خبر..محدود میشی تا دفه بعد نبینمت تو گوشی نادان

  • حاج حسینی ارسالی در

    اگه ما مجبور برای حریم خصوصی خودمون جواب پس بدیم اونها هم‌مجبورند برای مال مردم جواب پس بدند هم در این دنیا و هم در اون دنیا

  • مجید ارسالی در

    این هم مثل بقیه عمل می کنند

  • محمد ارسالی در

    نظام باید افراد توانمند و با تجربه و غی ر قابل فروش در مصادر نظارت و بازرسی قرار دهد
    اول هم باید از قوه قضاییه شرو ع کند
    نگذارید انقلاب به دست نا اهل ان بیفتد

  • بهزاد ارسالی در

    لطفان از ادبیات و گزارش نخ نمایی که هیچ اختلاسی نیست و همش تهمت دشمن هست دست بکشید ‌. اینطور که شما مقاله نوشتید اختلاسگر بعدی میگه خوب جوی هست .

  • حسین احمدی ارسالی در

    با سلام
    چرت و پرت و داستان برای م لت تعریف نکن

  • عبداله ارسالی در

    سلام
    ببخشین مگه ایمان مردم به خد ا به خاطر خواص جامعه هست که با اشتباه خو اص ایمان مردم خطشه دار بشه .

  • حسن استیری ارسالی در

    خوبست به آقایان هم تاکید شود جلو خودشان و بچه هایشان را هم بگیرند بد نیست و خونه ای شهدا را پایمال نکنند

  • ایرانی ارسالی در

    مشکل اصلی ، چیز دیگری است

  • عادل ارسالی در

    آقازاده های نکبت در این سیستم براحتی هر غلطی می‌کنند.ما نون شب نداریم ولی کی به فکر ما مردم است.

  • ناشناس ارسالی در

    نمی دانم چرا تمام توان را صرف مقابله با افشاگر کردید.متاسفانه الان شاهد هستیم در موارد مانند درمانگاه قم ،زمین ازگل ،سیس مونی و....مسئولین تمام قدرت خویش را در د ستگیری و محاکمه افشاگر بکار می برند فکر نمی کنید مردم شعور دارند.به نظر شما جای ظالم و مضلوم را عوض نکرده اید .اگر به خد اوند ایمان دارید اگر بی دین هم هست حداقل وجدان داشته باشید .

  • حسن ارسالی در

    هیچی نگین سنگین ترین.

  • مهدی ارسالی در

    یک تهمت نابجا....هم می تونه قصاص وتاوان داشته باشه...

  • م ح ارسالی در

    اتفاقا این افشا گری ها فوق العاده خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    فقط دروغ، دزدی وفساد رو تو جامعه داریم میبینیم
    من خودم یک معلم خریدخدمتم که 5سال مفت و مجانی دارم کار میکنم والا دزدی که شاخ و دم نداره فقط الهم عجل لولیک الفرج

  • امیر ارسالی در

    خواهشا اسم نگارننده این مطلب رو درشت درج نمایید تا مردم بدانند .در ضمن اندیشه و نظر خود رو به نام افکار عمومی مطرح نکنید .در ضمن در کشورهای دنیا به کسانی که فسا د رو گزارش میکنند پاداش هم میدهند.

  • بنده خدا ارسالی در

    عدالت باید اجرا شود

  • حمید ارسالی در

    ما مردم چشم به اجرای عدالت دوخته آیم .ای نجا لباس روحانیت یا مقام دولتی یا عنوانه ای دیگر نباید باعث بشه که عدالت اجرا نشو د .

  • همشهری ارسالی در

    عزیزان چرا اینقدرشلوغش کردین

  • محافظت از شیخ کاظم ارسالی در

    همانند سیسمونی قالیباف.

  • بسبجی وجانباز ارسالی در

    متاسفم برایت

  • نا شناس ارسالی در

    اهزاران بار تقاضای بخشش از خدای بزرگ‌می کردم‌شاید بخشیده شود‌که‌محال است

  • معاف ارسالی در

    با این جو سازی کدام قاضی می تواند حکمی عادلانه صادر کند سوت زنان_ که امیدوارم همیشه برقرار باشند- چرا در اینجا سوت شان صدای شیپور جنگ دارد نه اصلاح؟! ولی در جای دیگر اصلاصدایی ندارد?!

  • محمد ارسالی در

    باید قناعت میکردم

  • ناشناس ارسالی در

    افشامعنی نداردمسؤولین قیم ماهستن ما کاره ای نیستیم هرکاری میکنم برای رضای خودوخدایشان است ،مامردم مشکل نداریم ،مسؤولان راحت باشم با خانواده که هستن هوای هم رودارند باهم اینکارهاروروانجام میدن وهرخانواده دریک قسمت اقتصادرومیخورند،ایران ارث اینهاست

  • ابرا ارسالی در

    اتفاقا نویسنده متن خودش می‌دونه چخبره..ف قط طوری نوشته که مردم نظرات واقعیشونو بن ویسند

  • رضا ارسالی در

    بسه دیگه،

  • ناشناس ارسالی در

    بجای مبارزه با فاسد افشاگر را مواخذه میکند

  • ناشناس ارسالی در

    فضای مجازی را بر اساس همین است که دارند فریاد می زنند که فیلتر بشود که دزدی و چپاول نمایان شود از افراد معلوم الحال و همچنین جوانان را از ......زده نشوند و این که اخری نیست و فساد هم هنوز سیستمی نشده و مدیران دارند چه می کنند باید تلاش را بیشتر کنند تا .........فساد سیستمی تحق یابد

  • آرش کمانگیر ارسالی در

    مطمئن باش تخلفی صورت گرفته وکاملامشهوده امسال بریدازمغازه دارها بپرسیدچه شب عید ی داشتیدبهتون میگن ازخدابترسیدومتخلفان ر ا پشت خودتون قایمدنکنیدهرچندهیچ اتفاقی ب راشون نمی افته!!

  • ناشناس ارسالی در

    جعل امضا زمانی انجام میدهند که نفعی داشته باشند وکلاهبرداری کنند ولی اینجا سودش کجاست واسه جاعل؟

  • ایرانی ارسالی در

    واقعا درست است اگرغلط نمی فرمایید

  • رضا ارسالی در

    چوب این بی غفتی شما را از اول انقلابتان تا کنون مردم به دوش کشیده اند

  • Majidahmadi ارسالی در

    قبلا گفتید سوت زدن دزدیها جایزه دارد حالا می گویید سوت زن را مواخذه کنید حالا فهمیدیم دو نوع سوت زن داریم له ما وعلیه ما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها