|
کدخبر: 321045

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | شبکه پالیگان

پیش بینی مهم از آینده پالیگان / قیمت به بالای دو دلار می رسد؟

پالیگان با ثبت بالاترین قیمت خود در ۵۲ هفته اخیر، یک نقطه عطف مهم را برای تغییر روند ثبت کرده است. با افزایش مومنتوم صعودی در نمودار هفتگی، قیمت متیک از ۱ دلار و سطح ۲۳.۶% فیبوناچی عبور کرده و با ثبت یک خروج صعودی از الگوی کف دوقلو، اکنون برای رسیدن به مقاومت بالایی حرکت می‌کند.

اقتصاد پیش بینی مهم از آینده پالیگان / قیمت به بالای دو دلار می رسد؟

با افزایش مومنتوم صعودی بازار، آلت کوین‌ها نیز پا به میدان گذاشته و سطوح از دست رفته را پس می‌گیرند. در میان پیشتازان اخیر، پالیگان (MATIC) با رسیدن به سطح ۱ دلاری، نوید یک رالی صعودی قابل‌توجه را می‌دهد.

پالیگان با ثبت بالاترین قیمت خود در ۵۲ هفته اخیر، یک نقطه عطف مهم را برای تغییر روند ثبت کرده است. با افزایش مومنتوم صعودی در نمودار هفتگی، قیمت متیک از ۱ دلار و سطح ۲۳.۶% فیبوناچی عبور کرده و با ثبت یک خروج صعودی از الگوی کف دوقلو، اکنون برای رسیدن به مقاومت بالایی حرکت می‌کند.

خروج از الگوی کف دوقلو، احتمال روند صعودی طولانی مدت متیک را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است، علاوه بر این، سطوح فیبوناچی، پتانسیل قوی این رمزارز برای صعود به سطح ۲ دلار را که کمی بالاتر از سطح فیبوناچی ۶۱.۸ درصد است، نشان می‌دهند.

افزایش حجم معاملات همزمان با روند صعودی و همچنین عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح ۷۰ درصد و ورود به ناحیه اشباع خرید در تایم فریم روزانه، نشان از افزایش فشار خرید و ادامه روند صعودی دارد.

در همین حال، غول‌های فناوری نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، متا (Meta) متیک را برای مجموعه‌های دیجیتال اینستاگرام انتخاب کرده است. همچنین، گوگل کلود نیز یکی از اعتبارسنج‌های پالیگان است.

در بین بنیانگذاران پالیگان نام جینتی کانانی (Jaynti Kanani) بیشتر از سایر افرادی که در این پروژه مشارکت داشتند برای اغلب افراد جذابیت دارد. او فرزند یک کارگر معدن است که در خانه‌ای کوچک در حومه احمدآباد در گجرات، غرب هندوستان زندگی می‌کرد و اغلب برای پرداخت شهریه مدرسه خود با مشکل مواجه بود. در آن زمان بزرگترین آرزوی کانانی، یافتن شغلی مناسب برای پرداخت بدهی‌های پدرش بود. اما دست سرنوشت اتفاقات بهتری را برای او رقم زد و او اکنون بنیانگذار و مدیرعامل یک پروتکل بلاکچینی با ارزش بازار بالغ بر ۶ میلیارد دلار است.

کانانی زمانی که به عنوان یک محقق ارشد داده در Housing.com مشغول به کار بود، برای اولین بار معضل مقیاس‌پذیری و ازدحام شبکه اتریوم را در یک پروژه NFT کشف کرد و از همان موقع تصمیم به رفع آن گرفت. سرانجام شبکه در اواخر سال ۲۰۱۷ با مشارکت جینتی کانانی، ساندیپ نایلوال (Sandeep Nailwal) و آنوراگ آرجون (Anurag Arjun) راه‌اندازی شد.

در سال ۲۰۲۱ در پی معضلات مربوط به ازدحام شبکه اتریوم که منجر به افزایش استقبال کاربران از شبکه شد، تیم ماتیک تصمیم به توسعه هر چه بیشتر پروژه خود گرفت و این شبکه با یک ماموریت گسترده به پالیگان تغییر نام داد. در آن زمان این ارز یک نقشه راه جدید با هدف پذیرش فناوری‌های نو مانند رول‌آپ‌ها و والادیوم (Valdium) را که منجر به بهبود تجربه کاری با این شبکه می‌شد، برای عموم منتشر کرد. لازم به یادآوری است که پالیگان، نام ارز دیجیتال اختصاصی خود، ماتیک را بدون تغییر حفظ کرد. توکن مانند قبل به عنوان یک واحد پرداخت و تسویه حساب در بین کاربران این شبکه استفاده می‌شود.

ارز ماتیک که با نماد MATIC شناخته می‌شود، یک توکن ERC-۲۰ است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. این ارز در حقیقت یک توکن تطبیق‌پذیر و تعامل‌پذیر برای ساخت بلاکچین‌های سازگار با اتریوم است که از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیکینگ: از این ارز می‌توان برای استیکینگ (سپرده‌گذاری) در شبکه استفاده کرد. این کار باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شود و کاربران در ازای آن، حدود ۱۸ درصد سود سالانه (APY) دریافت می‌کنند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها