|
کدخبر: 28159

بهره‌مندی ۳۸۸ واحد تولیدی قزوین از تسهیلات طرح رونق تولید

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: تاکنون ۳۸۸ واحد تولیدی استان از محل اجرای طرح رونق تولید ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی از بانک‌ها دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، علی پرزحمت با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات مالی این طرح، بیان کرد: تاکنون ۲۸۶ فقره وام به مبلغ سه هزار و ۱۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در ادامه از ثبت نام یک هزار و ۶۹۳ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات مالی خبر داد و گفت: مصوبات کار گروه استانی ستاد تسهیل در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی تاکنون ۸۲۹ فقره بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در ادامه افزود: طی هفته گذشته ۱۶ فقره تسهیلات به میزان ۱۴۳ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل در بخش رونق تولید به طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

پرزحمت همچنین گفت: ۹۵ فقره درخواست تسهیلات در کشور و یک فقره ثبت نام در استان در بخش بازسازی و نوسازی صنایع صورت گرفته و در استان تاکنون ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

گفتنی است؛ تسهیلات بهین یاب بخشی از طرح رونق تولید است که به متقاضیان واحدها و طرح‌های تولیدی پرداخت می‌شود. استان قزوین سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی بهره بردار دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها