|
کدخبر: 326023

رونمایی از غافلگیری وان پلاس / بازار موبایل آماده شوک شد!

گوشی جدید وان پلاس با نام وان پلاس Nord CE ۴ لایت، با موفقیت در پلتفرم صدور گواهی BIS ثبت شده است. این گوشی به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

اقتصاد رونمایی از غافلگیری وان پلاس / بازار موبایل آماده شوک شد!

در حال حاضر، شرکت وان پلاس در حال کار بر روی نسل جدیدی از گوشی محبوب خود با نام احتمالی OnePlus Nord CE ۴ Lite است. اگرچه جزئیات مشخصی درباره مشخصات و زمان عرضه این دستگاه توسط این برند اعلام نشده است، اما حضور آن در پلتفرم‌های مختلف صدور گواهی از جمله BIS هند، نشان دهنده نزدیک شدن به زمان عرضه آن است.

مشخصات وان پلاس Nord CE ۴ لایت

به گفته افشاگری به نام Sanju Choudhary، یک گوشی هوشمند جدید از OnePlus با شماره مدل CPH۲۶۱۹ در پایگاه داده و اطلاعات هندی BIS ظاهر شده است. او می‌گوید که نام این دستگاه در بازار، وان پلاس نورد CE ۴ لایت خواهد بود.

وان پلاس Nord CE ۴ لایت

متاسفانه در این گواهی، به هیچ یک از مشخصات گوشی اشاره نشده، اما Sanju Choudhary ادعا می‌کند که وان پلاس Nord CE ۴ Lite یک نسخه تغییر نام یافته از Oppo A۳ خواهد بود. اوپو A۳ گوشی‌ای است که به زودی در بازار چین معرفی شده و در انحصار چین نیز باقی خواهد ماند.

او همچنین در ادامه مدعی شده که OnePlus Nord CE ۴ Lite نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های بسیاری به خصوص در بخش نمایشگر خواهد داشت. ظاهرا قرار است که وان پلاس در صفحه نمایش OnePlus Nord CE ۴ Lite به جای پنل LCD از پنل AMOLED استفاده کند. اندازه این پنل آمولد ۶.۶۷ اینچ و وضوح و نرخ نوسازی آن فول‌اچ‌دی پلاس و ۱۲۰ هرتز خواهد بود. علاوه بر این، در زیر آن یک حسگر اثر انگشت نیز تعبیه خواهد شد.

گوشی-وان-پلاس

وان پلاس Nord CE ۴ لایت

گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ کوالکام، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. اگر واقعا این دستگاه یک نسخه جدید از Oppo A۳ باشد، می‌توانیم انتظار شارژ سریع ۳۳ واتی، ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را هم داشته باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها