|
کدخبر: 322052

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت پاستای خشک شده / پدیده ای که مورد استقبال قرار گرفت!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع غذاهای خشک پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت پاستای خشک شده / پدیده ای که مورد استقبال قرار گرفت!

شیوه فروش غذا، رنگ و بوی متفاوتی پیدا کرده و انواع غذاها با روش های متفاوت در دسترس خریداران قرار گرفته است. شاید اگر اسم فروش غذا به گوشتان بخورد، ذهنتان به سمت و سوی رستوران ها یا غذاهای کنسرو شده می رود. اما باید اشاره کرد که مدل جدیدی از غذا وجود دارد که برای افراد کوهنورد یا کسانی که در یک محیط کمپ می کنند، مناسب است. غذاهای ایرانی و فرنگی که به صورت خشک شده و در پک های مخصوص به فروش می رسند و البته قیمت های خاص خود را دارند.

استامبولی-خشک

به گزارش گسترش نیوز، این شیوه فروش غذا و همچنین مراحل آماده سازی بسیار متفاوت و عجیب است. شخصی که می خواهد غذای خود را آماده کند، باید مقداری آب جوش را درون ظرف مخصوص بریزد و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه می تواند آن را میل کند. شاید برایتان عجیب باشد که بدانید در میان این غذاهای خشک، زرشک پلو با مرغ هم وجود دارد. ظاهر این غذاها کاملا خشک بوده که بعد از گذشت فرایند آماده سازی، تبدیل به یک غذای جذاب می شود که باورتان نخواهد شد تا همین چند لحظه پیش، ظاهری خشک و شبیه به چند تکه سنگ ریزه داشته اند.

غذای-خشک انجمادی

بیشتر کسانی کمپ های زیادی می روند، از این غذاهای خشک استفاده می کنند و می گویند که ارزش غذایی بسیاری دارد. این افراد اعتقاد دارند که جدا از آنکه این غذاها ارزش غذایی بالایی دارد، حمل آن نیز بسیار راحت است. زرشک پلو با مرغ خشک انجمادی در بسته بندی های خاص به فروش می رسد و فقط باید مقداری آب جوش به آن اضافه کنید تا یک غذای خوشمزه داشته باشید. قیمت هر بسته زرشک پلو با مرغ خشک شده در سایت فروش این مدل از غذا مبلغ ۲۱۴ هزار تومان است.

پاستای-خشک

یکی دیگر از غذاهایی که به صورت انجمادی و خشک در این سایت به فروش می رسد، پاستای گوجه فرنگی است. شاید هیچکس فکرش را نمی کرد که یک روز پاستا به صورت خشک به فروش برسد. روش آماده سازی این مدل هم مانند زرشک پلو با مرغ خشک شده است و کافی است مقداری آب جوش را بر روی پاستای خشک شده ریخته و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه، پاستا را به صورت آماده تحپیل بگیرید. قیمت هر بسته پاستای انجمادی و خشک شده در سایت مبلغ ۲۵۵ هزار تومان است. با گشت کوتاهی در این سایت متوجه وجود انواع غذای خشک و انجمادی شدیم. در جدول زیر می توانید قیمت تعدادی از این غذا هارا مشاهده کنید.

 

غذای خشک

قیمت

زرشک پلو با مرغ منجمد و خشک

۲۱۴،۰۰۰

پاستای خشک و منجمد

۲۵۵،۰۰۰

برنج و سبزیجات منجمد و خشک

۱۹۹،۰۰۰

عدسی خشک و منجمد

۱۰۰،۰۰۰

توت فرنگی و سیب خشک

۱۳۴،۰۰۰

استامبولی خشک و منجمد

۲۰۰،۰۰۰

 

غذاهای خشک شده و منجمد، جدیدا مورد استقبال افراد قرار گرفته است و می توان گفت که یک پدیده ای جدید است. اما اینکه این مدل از غذا، تا چه میزان ارزش غذایی دارد، کارشناسان تغذیه باید بررسی کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها