|
کدخبر: 325572

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نوشیدنی های ترش / آب ذغال اخته ۲۱۰ تومان شد!

در این گزارش به بررسی قیمت انواع نوشیدنی های ترش پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت نوشیدنی های ترش / آب ذغال اخته ۲۱۰ تومان شد!

همه ما به خوردن نوشیدنی های ترش علاقه داریم. بیشتر به سراغ آب آلبالو و آب زرشک می رویم. خوردن این نوشیدنی ها، جدا از آنکه لذت بخش است، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و برای سلامتی مفید است. بسیاری از مغازه ها به صورت تخصصی، آب زرشک و آب انار می فروشند و اسم و رسم در کرده اند؛ اما بسیاری از سایت ها نیز وجود دارند که این مایعات جذاب را برای مشتری ارسال می کنند. یکی از خواص نوشیدنی های ترش و قرمز رنگ، خون ساز بودن آن ها است و کمک بزرگی به کاهش غلظت خون می کنند.

آب-زرشک۱

یکی از نوشیدنی های محبوب ترش مزه، آب زرشک است. مصرف آب زرشک سبب خواهد شد تا از سرطان جلوگیری کند و همچنین فشار خون را کاهش می دهد؛ اما باید مراقب باشیم که نوشیدن بیش از حد، سبب افت فشار خواهد شد و نباید در مصرف خوراکی هایی که ارزش غذایی دارند زیاده روی کرد. آب زرشک قیمت چندان بالایی ندارد و می تواند به راحتی در دسترس باشد. البه بهتر است که خودتان مقداری زرشک سیاه تهیه کرده و در منزل اقدام به آبگیری کنید.

آب-زرشک

به گزارش گسترش نیوز، در یکی از سایت های فروش کالا، آب زرشک یک لیتری را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش میرسانند. همچنین آب زرشک ممتاز نیم لیتری ۱۲۰ هزار تومان قیمت دارد. آب زرشک، بیشترین مصرف را در میان نوشیدنی های ترش در میان مردم دارد که البته خواص آن هم بسیار است و قیمت پایین تری نسبت به انواع نوشیدنی های ترش دارد.

یکی دیگر از انواع نوشیدنی های ترش، آب آلبالو است. البته که این نوشیدنی اگر در منزل تهیه شود، کاملا طبیعی است اما بسیاری از افراد که امکان آبگیری و یا وقت این کار را ندارند، ترجیح می دهند تا از بیرون آن را تهیه کنند. آب آلبالو نیز، قیمت های متفاوتی دارد. به عنوان مثال، بطری یک لیتری آب آلبالو در یک سایت ۸۵ هزار تومان و در سایت دیگر ۹۲ هزار تومان قیمت دارد. آب آلبالو برای درمان سرطان و پیشگیری از بیماری های قلب و عروق، کاربرد فراوان دارد. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویست کرده و برای درمان بی خوابی بسیار موثر است.

آب-آلبالو

آب انار را می توان یکی دیگر از نوشیدنی های ترش پرطرفدار دانست. این نوشیدنی جذاب و ترش مزه، دارای قیمت های متفاوت است که باهم آن را بررسی می کنیم. در یکی از سایت ها، آب انار یک لیتری را مبلغ ۱۲۳ هزار تومان به فروش می رسانند. یک مدل آب انار وجود دارد که به انار جنگلی معروف است. هر بطری آب انار جنگلی ۱۳۵ هزار تومان فروخته می شود.

آب-انار

آب ذغال اخته را می توان یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های ترش دانست که کم تر کسی به آن توجه می کند و البته قیمت بالایی هم دارد. هر بطری یک و نیم لیتری آب ذغال اخته با مبلغ ۲۱۰ هزار تومان فروخته می شود.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع نوشیدنی های ترش را مشاهده کنید

آبمیوه

قیمت

آب ذغال اخته خانگی یک لیتری

۱۹۰،۰۰۰

آب زرشک یک لیتری

۷۶،۰۰۰

آب زرشک ۱.۵ لیتری

۱۴۴،۰۰۰

آب انار ۱.۵ لیتری

۶۸،۰۰۰

آب آلبالو یک لیتری

۷۲،۰۰۰

آب آلبالو یک و نیم لیتری

۸۰،۰۰۰

جدول بالا نشان می دهد که آب ذغال اخته، بیشترین قیمت را در میان انواع نوشیدنی های ترش مزه دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها