|
کدخبر: 321595

ساچمه نقره را از کجا بخریم؟

نقره خام به اسامی دیگری نظیر گرانول نقره، نقره پنبه، ساچمه نقره، نقره گوارسه و ... معروف است. این محصول در واقع به شکل دانه‌ها یا گلوله های نقره ای هستند که معمولاً در اندازه های مختلفی در ذرات بسیار ریز و درشت در حد دانه‌های گندم قطر دارند.

 

نقره خام به اسامی دیگری نظیر گرانول نقره، نقره پنبه، ساچمه نقره، نقره گوارسه و ... معروف است. این محصول در واقع به شکل دانه‌ها یا گلوله های نقره ای هستند که معمولاً در اندازه های مختلفی در ذرات بسیار ریز و درشت در حد دانه‌های گندم قطر دارند. گرانول نقره در طی فرآیند ریخته گری نقره با ریختن فلز نقره مذاب در آب سرد تشکیل می‌شود. این عمل باعث می‌شود که فلز نقره به شکل گلوله‌های نقره‌ای کوچک تبدیل شود که از آب متراکم شده و جامد می‌شوند. تولید کنندگان این محصول از تکنیک‌ها و روش‌های مختلف پیشرفته برای بدست آوردن نقره پنبه با اندازه های معین استفاده می‌کنند اما معمولا نتایج به دست آمده یکسان است. در آوردن فلز نقره به شکل گرانول تکنیکی است که آن را برای ساخت انواع جواهرات و زیورآلات نقره بسیار کاربردی و انعطاف پذیر می‌سازد. به این ترتیب یک راه بسیار موثر برای افزودن بافت نقره ای به طرح ها و مدل های مورد نظر هنرمندان است. تکنیک دانه بندی فلز نقره یک روش باستانی است. یافته‌های حفاری های باستان شناسی جواهرات و سایر اشیاء تزئین شده با این شکل از دانه بندی نقره، کشف شده است که قدمت آنها به 5000 سال پیش می‌رسد.

خرید ساچمه نقره

نقره خام به شکل گرانول یا نقره پنبه و یا شمش نقره ، از جمله عناصر تزئینی بسیار رایج در طراحی جواهرات و زیورآلات هستند. شما می توانید آنها را روی هر نوعی از جواهرات فلزی لحیم کنید. نقره خام معمولاً 0.999 درصد خالص است و در کیسه‌های مهر و موم شده ارائه می‌شود که تضمین می‌کند شما گرانول‌های یکسان و به یک اندازه را خواهید داشت. معمولا برروی این کیسه‌ها برچسبی وجود دارد که نشان دهنده اصالت، خلوص و وزن های مختلف نقره خام است که در بازار عرضه می‌شود.

خرید شمش نقره

ساچمه نقره چیست؟

 

 

گرانول نقره که ساچمه، گوارسه یا پنبه نقره هم به آن میگویند، همان نقره خام می باشد که از مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره‌کاری به شمار می‌رود.

هنرمندان نقره ساز برای اینکه بتونند از نقره در جواهرسازی و یا صنعت استفاده کنند، آن را به شکل گلوله‌های کوچکی درمی‌ آورند. نقره‌سازان به این گلوله‌ها نقره ساچمه‌ای یا ساچمه و یا نقره پنبه می گویند. 

در واقع ساچمه نقره همان نقره خام می باشد که به نوعی مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره کاری به شمار می رود. 

 

فروشندگان آنلاین معتبر و دارای مجوز ساچمه نقره

 

فروشگاه‌های سکه یا شمش نقره به صورت محلی در نزدیکی شما هستند. کافه سیلور توصیه می‌کند که سکه‌های نقره، شمش نقره و حتی ساچمه نقره خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. یک فروشنده قابل اعتماد اطلاعات درست را به شما ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در دام کلاهبرداران نیفتید و مهمتر از همه، محصولات با کیفیت بالا را به شما می‌فروشد.

برای خرید بهتر است به دنبال فروشندگانی باشید که حجم بالایی از انواع محصولات نقره مانند شمش نقره، ساچمه نقره، سکه‌ها و جواهرات را به صورت عمده به فروش می‌رسانند و دارا نماد اعتماد که بسیار مهم هست نیز هستند. در مقابل، یک فروشنده کوچک ممکن است انتخاب محصول محدودی داشته باشد یا نتواند یک سفارش خرید یا فروش بزرگ را تکمیل کند. از مزایای خرید آنلاین شمش نقره غافل نباشید زیرا این کار سریع و آسان است، می تواند در هر زمانی از روز انجام شود و به شما امکان می‌دهد به صورت لحظه‌ای قیمت بازار را زیر نظر داشته باشید و با توجه به قیمت‌های روز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بسیاری از فروشندگان آنلاین حتی پس از پرداخت هزینه حمل و نقل، ارزان‌تر از فروشگاه محلی شما هستند، زیرا هزینه سربار آنها به طور کلی بسیار پایین‌تر است. صرف نظر از نحوه پرداخت، به خاطر داشته باشید که فروشندگان آنلاین قبل از ارسال سفارش شما منتظر می‌مانند تا پرداخت شما تمام شود و در نهایت محصول مورد نظر مشتری را به همراه رسید و فاکتور امضادار همراه با کد ملی به شما ارائه می‌دهد.

اگر تازه‌کار هستید، چند فروشنده عمده فروش نقره را با هم مقایسه کنید. مطمئن شوید که کل هزینه را مقایسه کنید. کل هزینه ها و قیمت نقره شامل مواردی نظیر کارمزد، کارمزد کارت اعتباری و حمل و نقل و بیمه می شود. البته به خاطر داشته باشید که هزینه تنها عامل اصلی در هنگام خرید شمش نقره و ساچمه نقره  نیست بلکه عواملی نظیر سهولت سفارش، تحویل فوری، خدمات مشتری و سیاست‌های خرید را از جایی که خرید می‌کنید در نظر بگیرید.

در پایان تاکید می کنیم که برای خرید ساچمه نقره حتما از فروشندگانی خرید کنید که دارای نماد اعتماد هستند و به صورت حضوری و پستی می توانند ساچمه نقره را تحویل دهند، کافه سیلور با دارا بودن نماد اعتماد و فروشگاه حضوری واقع در چهارراه استانبول پاساژ پروانه پلاک ۲۳۱ می تواند به شما در این امر کمک کند.همچنین برای مشاوره رایگان برای خرید می توانید مستقیما با شماره ۰۹۱۲۳۴۹۸۶۶۶ با ما در تماس باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها