|
کدخبر: 40065

نقش فرش دستباف در نمایشگاه همدان +‌پوستر

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۳تا ۹آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

گسترش نیوز: در این نمایشگاه تعداد ۶۰واحد از شهرهای همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نائین، گنبد کاووس، بروجن، شیراز و اراک محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۰۰۰متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

farshdastbaf.JPG

محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرشهای چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، فرش های گیاهی سنندج، گلیم و گبه ی شیراز، انواع فرش های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و جیریا می شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره ی وسیعی را شامل می‌شود.

در نمایشگاه امسال برنامه های ویژه ای نیز اجرا می شود که رنگ و رویی تازه به این نمایشگاه می‌بخشند. از این برنامه ها می توان به حضور اتحادیه صنف فرش فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان، ثبت نام و برگزاری دوره های قالی بافی و... اشاره نمود.

poster-farsh-hamedan.jpg

مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز شنبه ۳آذر ماه با حضور مسئولین مرتبط استانی برگزار خواهد شد.

ساعت بازدید از نمایشگاه همه‌روزه ۱۵تا ۲۰:۳۰ و در روز جمعه به‌صورت یکسره ۱۰تا ۲۰:۳۰ است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها