|
کدخبر: 30438

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبرداد:

اعطای ۱۰۴ مجوز طرح توسعه در ۱۱ ماهه نخست امسال

با توجه به تاکیدات استاندارقزوین در اجرای طرح‌های توسعه‌ای در ۱۱ ماه نخست امسال ۱۰۴ مجوز طرح توسعه به واحدهای تولیدی، صنعتی استان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، ‌علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: از ۱۶۱۵ مورد درخواست تاکنون ۷۷۲ فقره تسهیلات به ارزش ۶۷۷ میلیارد تومان در قالب سامانه بهین یاب به واحدهای صنعتی و کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: صدورجواز تاسیس نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است، همچنین در زمینه معدن ۴۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

پرزحمت ادامه داد: در صدور پروانه کسب اصناف نیز افزایش۱۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان قزوین دارای رتبه نخست در رفع موانع تولید می‌باشد و در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی دارای رتبه سوم است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین درباره صارات گفت: در حالی که سهم تعیین شده استان قزوین از سوی سازمان توسعه تجارت ۳۹۶ میلیون دلار در سال جاری اعلام شده در ۱۰ ماهه امسال ۶۵۶ میلیون دلار صادرات انجام شده که ۴۵۹ میلیون دلار آن از طریق گمرک استان بوده است.

وی تصریح کرد: واگذاری مدیریت واحدهای تولیدی صنعتی موضوع بسیار مهمی است و بسیاری از واحدهای صنعتی که دچار رکود و تعطیلی شده‌اند به علت ضعف مدیریت‌ها بوده است.

پرزحمت تصریح کرد: وقتی واحدی صنعتی در مدت کوتاهی چند مدیر عوض می‌کند این نشان ضعف مدیریتی واحد می‌باشد و سبب به بحران کشیده شدن وضعیت واحدها می‌شود.

وی درپایان در خصوص افتتاح واحدهای تولیدی صنعتی در استان گفت: افتتاح چند پروژه ملی در نظر گرفته شده که با حضور مقامات عالی کشوری در اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها