|
کدخبر: 326065

شروع به کار نمایندگی فروش محصولات شرکت آمیکو در شهر سنندج

پنجاه و یکمین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ارس خودرو دیزل (آمیکو) در مرکز استان کردستان شهر سنندج با مدیریت مهندس توکلی آغاز به کار کرد.

خودرو شروع به کار نمایندگی فروش محصولات شرکت آمیکو در شهر سنندج

به گزارش روابط عمومی شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو)، طی مراسمی که روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور مدیران ارشد دفتر مرکزی شرکت آمیکو، مسئولان استانی و جمعی از معدن داران، شرکت های حمل و نقل و سرمایه گذاران برگزار شد، نمایندگی ۲۲۰۳ توکلی در شهر سنندج فعالیت خود را آغاز کرد.

این نمایندگی به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی و نزدیکی به محورهای ترانزیتی و مرزی و همچنین نبود نمایندگی عرضه محصولات آمیکو در شعاع ۲۵۰ کیلومتری خود، دارای ظرفیت های بالای فروش و عرضه خدمات و محصولات است. همچنین بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته وجود صنایع مختلف، معادن و محورهای اصلی کشور و جاده های ترانزیتی امکان بهره برداری ویژه از محصولات سبک و سنگین شرکت آمیکو در راستای توسعه اشتغال و رونق کسب و کارهای مرتبط با حوزه حمل و نقل در این منطقه پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است، نمایندگی ۲۲۰۳ شرکت آمیکو در شهر سنندج با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه عرضه خودرو و خدمات پس از فروش، سابقه همکاری با شرکت های ایران خودرو، سیتروئن و سایپا دیزل را در کارنامه خود دارد و هم اکنون به عنوان پنجاه و یکمین نمایندگی آمیکو عرضه محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت را نیز برعهده خواهد گرفت.

خودروی پیکاپ m 244 ، کامیون باری 1929 و کمپرسی 2631 همراه با کاربری های مختلف از جمله محصولات عرضه شده در این نمایندگی است که طبق برنامه زمان بندی فروش به مشتریان عرضه خواهد شد.

مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس: سنندج، میدان سهروردی، بلوار معلم، نمایندگی آمیکو توکلی مراجعه و یا با شماره تلفن 08733181001 تماس حاصل فرمایید.

آمیکو۲

آمیکو۳

آمیکو۴

آمیکو-۵

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها