|
کدخبر: 132181 شهریار خادمی

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

چهار شرکت برتر معدنی در سال ۲۰۲۰

از آنجا که بیشتر شرکت‌های برتر معدنی به دلیل شیوع کرونا دچار اختلال شده‌اند، این مقاله بر اساس درآمد سال ۲۰۱۹، چهار شرکت برتر فلزات و معادن را به همراه چشم‌انداز ۲۰۲۰ معرفی می‌کند.

معدن چهار شرکت برتر معدنی در سال ۲۰۲۰

ما در گسترش نیوز نگاهی انداخته ایم به آمار فروش، تولید و تاثیر کرونا بر چهار شرکت بزرگ معدنی در دنیا، با گسترش نیوز همراه باشید:

بزرگترین شرکت‌های فلزی و معدنی جهان به این شرح است:

۱. شرکت معدنی گلنکور

۲. شرکت ماینتالز چین

۳. شرکت معدنی و فلزی آرسلو متال

۴. شرکت معدنی پوسکو

گلنکور شرکتی با ۱۵۰ دفتر در جهان

گلنکور از کاهش ۲.۲۷ درصدی درآمد سالانه در سال ۲۰۱۹ خبر داد که دلیل اصلی آن کاهش قیمت کالاها به ویژه ذغال سنگ و همچنین تقاضای ضعیف فروکروم و کبالت در اروپا است. این شرکت تمرکز خود را بر روی کالاهایی از جمله کبالت و نیکل قرار داده است که به فرآیند کاهش کربن‌سازی کمک می‌کند.

گلنکور در ۳۵ کشور حضور دارد و بیش از ۱۸۰ سایت استخراج را اداره می‌کند که به دلیل همه گیری کرونا در سطوح مختلف تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. با این حال بیشتر سایت‌های شرکت در سطوح عادی کار می‌کنند.

عملیات در معادن راگلان و ماتاگامی در کانادا به طور کامل متوقف شده است، در حالی که توسعه معادن در جمهوری دموکراتیک کنگو و قزاقستان به تأخیر افتاده است.

گلنکور یک شرکت معدنی، صنعتی در سوئیس است. این شرکت در فعالیت‌های تجاری مرتبط با فلزات و مواد معدنی، محصولات انرژی زا و محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند. این شرکت بیش از ۶۰ کالا تولید و به بازار عرضه می‌کند و تقریباً ۱۵۰ دفتر در سراسر جهان دارد.

ماین تالز چین مهم‌ترین تولید‌کننده عناصر نادر خاکی

درآمد ماین تالز در سال ۲۰۱۹ با ۱۳.۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته برای نخستین بار از مرز ۶۰۰ میلیارد یوان گذشت. این معامله باعث تقویت موقعیت ماین تالز چین در بخش فلزات و سبب گسترش تجارت در این شرکت شد.

این شرکت یکی از شش شرکت تولید‌کننده عناصر نادر خاکی در چین است که تقریباً ۹۵٪ عناصر نادر خاکی در جهانی را برای بخشهای تجدید پذیر، الکترونیک مصرفی و دفاعی تأمین می‌کند.

شرکت معدنی و فلزی آرسلو متال فعال در ۱۸ کشور جهان

درآمد آرسلو متال به دلیل کاهش متوسط ​​قیمت فروش فولاد، ۷.۱٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ به ظرفیت تولید تقریبی ۱۱۲ میلیون تن فولاد خام دست یافت.

آرسلو متال۱۳ معدن را اداره می‌کند که ۵۷.۱ میلیون تن سنگ آهن در طول سال تولید کرده و ۵۲٪ از سنگ آهن مورد نیاز شرکت را تشکیل می‌دهد.

بیماری کرونا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بر محموله‌های فولادی شرکت تأثیر گذاشت، اگرچه عملکرد بخش فولاد ۷.۶ درصد نسبت به سه ماهه قبل بهبود یافته است اما این شرکت با کاهش حقوق مدیران ارشد، استفاده از طرح‌های بیکاری و اخراج‌های موقت، گامی مهمی برای کاهش تأثیر بیماری کرونا برداشته است.

آرسلو متال یک تولید‌کننده فولاد در کشور لوکزامبورگ است. این شرکت در ۱۶۰ کشور در سراسر جهان محصولات خود را به مشتریان خود عرضه می‌کند و در ۱۸ کشور جهان در بخش استخراج و تولید فعالیت می‌کند.

شرکت معدنی پوسکو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در جهان

درآمد پوسکو در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۹ درصدی مواجه شد که بیشتر به دلیل کاهش تقاضا، افزایش قیمت مواد اولیه و سیاست‌های محافظتی تجاری است.

شیوع گسترده کرونا اندکی بر سود عملیاتی شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تأثیر گذاشت، اگرچه فروش کلی ۷.۲ درصد افزایش داشت.

دفتر مرکزی پوسکو در پوهانگ کره جنوبی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در جهان است. شبکه تولید و فروش این شرکت در ۵۳ کشور در سراسر جهان گسترش یافته است.

ارسال نظر