|
کدخبر: 205040

آموزش ارز دیجیتال و آشنایی با رمزارز

امروزه در اینستاگرام و سایتهای خبری، مبحث اصلی تولید محتواها بحث جذاب رمز ارزها و آموزش ارز دیجیتال است.اما چرا اینقدر این مسئله بر سر زبانها افتاده، موضوعی است که میخواهیم با هم اطلاعاتی درباره اش کسب کنیم.

تاریخچه اولین ارز دیجیتال:

اولین ارز دیجیتال عرضه شده که امروزه دارای ارزش مالی بالایی نسب به بقیه ارزها می باشد و خیلی ها تشنه خرید و فروش آن هستند، بیت کوین است. ساتوشی ناکاموتو، پدید آورنده مجهول الهویه این ارز ارزشمند است که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. در سالهای اولیه عرضه این ارز کسی طرفدار آن نبود ولی امروزه چنان قدرتمند شده است که خیلی از کشورها این ارز دیجیتال را به عنوان واحد پولی کشور خود به رسمیت می شناسند و اکثر خرید و فروشهای بزرگ در دنیا بر پایه همین ارزهای الکترونیکی صورت میپذیرد. اینجاست که اهمیت آموزش رمزارز و آشنایی با دنیای جذاب ارز دیجیتال پر رنگ تر می شود.

کدام یک از ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش بهترینند ؟

امروزه ارزهای دیجیتال متعددی در صرافی های متعدد عرضه میشوند که مهمترین آنها عبارتند از :

بیت کوین : به عنوان یک سیستم پرداخت دیجیتال در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و سرمایه درحال حاضر محاسبه شده برای این ارز دیجیتال چیزی حدود ۱۸۱,۱۲۲,۲۱۷,۱۴۴ دلار امریکا می باشد.

اتریوم : این ارز دیجیتالدر سی ام جولای ۲۰۱۵ عرضه شد و امروزه با ارزش مالی حدود ۲۰,۴۱۵,۴۸۹,۱۵۴ دلار امریکا توانسته است دومین ارز قدرتمند دنیا باشد.

بایننس کوین : اولین بار در پلتفرم بایننس در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. امنیت مبادلات این رمز ارز، صرافی بایننس است. ارزش مالی این ارز قدرتمند امروزه چیزی حدود ۹,۹۱۰,۹۵۵,۰۶۷ دلار امریکا است.

ریپل : این ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و در سال ۲۰۱۲ رتبه سوم ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده بود. امروزه بعلت یکسری مشکلات حقوقی در دادگاه امریکا ارزش سهام این ارز پایین آمده اما پیش بینی میشود تا پایان سال میلادی این ارز به دوران اوج خود بازگردد.

ارز دیجیتال ریپل

لایت کوین : در سال ۲۰۱۱ به عنوان زیر شاخه ای از بیت کوین عرضه شد و امروزه دارای ارزش سرمایه ای حدود ۴,۶۲۴,۵۴۴,۵۵۵  دلار امریکا دارد.

کاردانو یا آدا : این ارز قدرتمند در دسامبر ۲۰۱۷ عرضه جهانی شد و با سرعت تراکنش بالا و کارمزد کم امروزه یکی از ارزهای پرطرفدار است. عرضه اولیه این ارز با قیمت ۰.۰۲ دلار شروع شد و امروزه در رتبه های نخست جدول ارز دیجیتال است.

تتر: این ارز که با علامت اختصاری USDT شناخته میشود، متعلق به شرکت قدرتمند ifinex می باشد که در ابتدا در  سال ۲۰۱۴ با نام «Realcoin» معرفی شد و اماپس از مدتی کوتاه تغییر نام داده و با عنوان تتر به فعالیتش ادامه داد.

دوج کوین : ورود این ارز دیجیتال ابتدا به صورت طنز در سال ۲۰۱۳با هدف عرضه پاداش و انعام در دنیای مجازی بود. اما خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و امروزه بین کاربران ایرانی یکی از ارزهای پر طرفدار است.

بیت-کوین

ارز دیجیتال دوج

سولونا : این ارز در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و امروزه بعلت مشارکت و همکاری با FTX در صرافی سریوم میتواند آینده ای روشن داشته باشد.

استلار : ارز استلار که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، یک پروتکل منبع باز برای تبادل پول است . به عنوان مثال از طریق این رمز ارز میتوانید خیلی راحت هر مبلغی را برای مبادله از دلار به یورو یا پوند تبدیل کنید.

اگر رویای پولدار شدن دارید و هرکجا که می روید بحث جذاب ارزهای دیجیتال شما را مجذوب کرده است با آموزشهای آرن کریپتو همراه باشید تا قلک کیف پولهای شما را پر از سکه کنیم. مجموعه آرن کریپتو بهترین آموزشهای تکنیکال و فاندامنتال در حوزه ارز دیجیتال را برای شما فراهم آورده است تا در بازار سرمایه گذاری الکترونیک موفق باشید.

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    خیلی هارو سراغ دارم که ارزمعامله وخریدوف روش می کنند ودرامدهای خوبی هم به دست اور ده اند کم کم منم می خوام شروع کنم تا ببی نم خدا چه می کند انشاالله که همه بتوانند سرمایه ای کسب کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها