|
کدخبر: 160424 شاپور پشابادی

ویژه‌نامه کشوری «نوروز ۱۴۰۰» صمت منتشر شد + دانلود رایگان

موسسه مطبوعاتی صمت در آستانه سال نو؛ ویژه‌نامه کشوری «نوروز ۱۴۰۰» را در ۱۶۰ صفحه منتشر و در سطح کشور، توزیع کرد.

ویژه‌نامه ویژه‌نامه کشوری «نوروز ۱۴۰۰» صمت منتشر شد + دانلود رایگان

هدف از انتشار این شماره از مجموعه ویژه‌ نامه‌های مناسبتی صمت پاسخ دادن به این سوال است که فعالان و دست‌اندرکاران خصوصی و دولتی، دورنمای صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۴۰۰ را چگونه می‌بینند؟ هدف ما یافتن پاسخ این سوال بوده است که سال ۱۴۰۰ حاوی چه مخاطرات، چالش‌ها و البته فرصت‌هایی اقتصادی است.

آینده ممکن است محصول وضعیت کنونی و گذشته باشد بنابراین هنگام گفتگوها سعی کرده‌ایم نیم‌نگاهی به وضعیت این سه حوزه در سالی که گذشت هم داشته باشیم. در کنار گفتگوها و محتواهای تحلیلی، گزارش‌ بیش از ۵۰ مجموعه‌ موفق در بخش‌های مختلف اقتصادی انتشار یافته است تا مخاطبان در جریان آخرین وضعیت، دستاوردها و مشکلات پیش‌روی آنها قرار گیرند.

شرکت و سازمان‌های بزرگ و پیشرویی مثل ایمیدور، شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، ذوب‌آهن اصفهان، ایران‌خودرو، سایپا، فولاد سنگان،  مجتمع گل‌گهر،‌ شرکت ‌شهرک‌های صنعتی کردستان، شرکت معدنی چادرملو، شرکت آلومینا، زرماکارون و بسیاری از مجموعه‌های کوچک و بزرگ صنعتی و معدنی کشور در این ویژه‌نامه حضور و همکاری دارند.

مخاطبان محترم جهت دریافت نسخه فیزیکی ویژه‌نامه می‌توانند با شماره ۸۲۱۹۰ داخلی ۱۰۲ تماس حاصل کنند. همچنین مطالعه این بسته فرهنگی از طریق پایگاه خبر گسترش نیوز ممکن است.

 

برای دریافت نسخه الکترونیکی ویژه‌‌نامه اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها