|
کدخبر: 296757

۲ستاره ملی پوش در لیست پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب سه گانه قهرمانی فصل گذشته فوتبال کشور در تعطیلات خانوادگی به سر می‌برد. او که پس از قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی که منجر به کسب خودکار سوپرجام نیز با توجه به قهرمانی در لیگ برتر شده است احتمال پشت سر گذاشتن استراحت برای نیم فصل یا دوری از پرسپولیس داد.

با این حال مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از گل محمدی خواسته تا استراحت کامل داشته باشد و برای فصل آینده آماده شود.

درویش برای حفظ یحیی منتظر بازگشت او از سفر تفریحی اش از خارج از کشور است تا طبق قرارداد یک فصل دیگر با این سرمربی کارش را ادامه دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در حالی منتظر یحیی است که پیشنهاد ویژه‌ای برای جذب دو لژیونر تیم ملی ایران با سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

هر دو بازیکن که برای حضور در اردوی تیم ملی ایران به تهران بازگشته‌اند از طریق مدیر برنامه‌های خود به درویش معرفی شده‌اند، اما درویش منتظر تصمیم نهایی گل محمدی است و نمی‌خواهد بدون تصمیم او برای نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند.

دو لژیونر تیم ملی ایران که به احتمال فراوان در تورنمنت کافا در لیست امیر قلعه نویی قرار خواهند داشت علاقه خود برای پیوستن به پرسپولیس را نیز اعلام کردند، اما ابتدا باید تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شود تا درویش وارد مذاکره با آن‌ها برای فصل آینده شود.

منبع: مهر

ارسال نظر