|
کدخبر: 290393 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

نورچشمی مجیدی در رادار استقلال

نیمکت نشینی های بی پایان جلالی، احتمالا منجر به جدایی این ستاره جوان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد. کادر فنی استقلال، چندین گزینه را برای پست مدافع چپ در نظر گرفتند که در این میان نام یک بازیکن بیش از سایرین به گوش می رسد.

ورزش نورچشمی مجیدی در رادار استقلال

استقلال اولین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان ریکاردو ساپینتو در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند.

آبی های پایتخت با یک تغییر عمده نسبت به دیدارهای گذشته به مصاف حریف خود رفتند. سعید مهری به دلیل محرومیت، در این مسابقه غایب بود و مهدی مهدی پور با صلاحدید کادر فنی، جایگزین مهری شد.

تیم میزبان با درخشش ستاره های بوشهری خود، از سد ذوب آهن گذشت تا فاصله امتیازی خود با سپاهان را حفظ کند. یکی از نکات قابل توجه این بازی، ادامه نیمکت نشینی های ابولفضل جلالی بود. جلالی در دقایق پایانی به بازی آمد و فرصت بسیار کمی برای خودنمایی داشت. 

ریکاردو ساپینتو در این فصل بارها این موضوع را اثبات کرده که اعتقاد چندانی به جلالی ندارد و جعفر سلمانی را به او ترجیح می دهد.

ادامه این روند جلالی را به خروج از استقلال نزدیک می کند. این ستاره جوان از چند تیم مطرح پیشنهاد دارد و نیمکت نشینی های متوالی می تواند به معنای پایان کار جلالی در استقلال باشد. از همین رو مدیران باشگاه استقلال در پی جذب یک جایگزین خوب برای جلالی در تابستان هستند. چندین گزینه برای این منظور درنظر گرفته شده اما کماکان نام یک بازیکن بیش از سایرین به گوش می رسد.

 شنیده ها از آن حکایت دارد که محمد نادری، ستاره باشگاه آلتای اسپور ترکیه در لیست خرید تابستانی ساپینتو قرار دارد. نادری در تابستان گذشته نیز در تیررس استقلال قرار داشت ولی با ماندگاری جلالی و سلمانی در تیم، امکان جذب او برای تیم مدیریتی سابق آبی های تهرانی مقدور نبود.

محمد-نادری

آبی پوش شدن دوباره نادری کار ساده ای نیست و این موضوع به شرایط زیادی بستگی دارد. یکی از این شرایط جلب رضایت تیم ترکیه ای است.

 

  • مجتبی هاشمی ارسالی در

    خدا را شکر پنجره بسته است و ترکیب تیم قه رمان دست نخورده میماند

ارسال نظر