|
کدخبر: 281297 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

بمب نقل و انتقالات قرمزپوش می شود؟

باشگاه لیورپول قصد دارد تا خط میانی خود را در تابستان آینده تقویت کند. یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این تیم، ستاره ملی پوش دورتموند است.

ورزش بمب نقل و انتقالات قرمزپوش می شود؟

به گفته کریستین فالک از بیلد، نمایندگان جود بلینگهام به اطلاع رئال مادرید رسانده‌اند که انتقال او به لیورپول بسیار نزدیک است. ستاره ۱۹ ساله دورتموند حتی در صورتی که لیورپول نتواند این فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را بدست آورد، باز هم به انتقال به آنفیلد اصرار می کند.

بلینگهام پس از صحبت با کلوپ متوجه برنامه بلند مدت لیورپول برای او شده است. با توجه به پا فشاری های زیاد کلوپ برای جذب جود بلینگهام باشگاه اولویت اول خودش رو برای تقویت تیم در نقل و انتقالات این بازیکن قرار داده و همین امر باعث پیشی گرفتن از رقبا برای جذب این بازیکن شده است. باشگاه لیورپول از الان به صورت جدی روی انتقال جود بلینگام کار می‌کند. اگرچه در جریان جام جهانی، پیشرفت کوچکی نیز شده ولی هنوز راه زیادی باقی مانده است.

رایس-و-بلینگام

۲ گزینه جذاب در لیست خرید یورگن کلوپ

طبق ادعای اکثر کارشناسان لیورپول نزدیک ترین تیم به جذب ستاره باشگاه دورتموند است. دکلان رایس و جود بلینگهام دو گزینه لیورپول برای تقویت خط میانی لیورپول به شمار می روند. باشگاه سیاست های خاص خودش را برای خرید این دو بازیکن برنامه ریزی کرده است اما در این راه، مانعی که وجود دارد این است که آن ها باید حدود ۲۸۰ میلیون پوند برای جذب این دو بازیکن انگلیسی هزینه کنند!

لیورپول تابستان آینده با رقابت جدی برای بلینگهام از سوی رئال مادرید روبرو خواهد شد که پس از فروش کاسمیرو به منچستریونایتد به مبلغ ۷۰ میلیون پوند، مبلغ قابل توجهی را دریافت کرده است. یورگن کلوپ از طرفداران جود بلینگهام است اما لیورپول می‌داند رقابت برای جذب او شدید خواهد بود. منچستریونایتد، چلسی و منچستر سیتی همگی تاکنون علاقه خود را به این هافبک نشان داده‌اند.

فابریتزیو رومانو در این خصوص می‌گوید: "من مطمئنم هستم که لیورپول تابستان آینده برای جذب جود بلینگهام اقدام خواهد کرد. مشخص نیست که دورتموند چه برنامه‌ای برای فروش او دارد اما لیورپول قطعا در زمان مناسب (برای مذاکره) آنجا خواهد بود." جود بلینگام، ستاره جوان خط میانی تیم ملی انگلیس و باشگاه دورتموند جام جهانی درخشانی را سپری می‌کند.

جود-بلینگام

ادامه تلاش‌ها برای جلب رضایت ستاره دورتموند

ادامه روند خوب عملکرد جود بلینگام در رقابت های جام جهانی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها باعث شده تا تیم های بزرگی مثل رئال مادرید و لیورپول بیش از پیش به جذب او مصمم باشند. انگلیس امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف فرانسه خواهد رفت و انتظار می‌رود که بلینگام پنجمین بازی خود در این تورنمنت را تجربه کند. روزنامه بیلد اعلام کرد که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول، شخصا با سران این باشگاه وارد عمل شده تا بلینگام ۱۹ساله را که در باشگاه دورتموند بازی می‌کند، قرمز پوش کند.

رابطه دوستانه بلینگام و هندرسون، کاپیتان لیورپول، نیز توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و آن‌ها نوشته‌اند که علاقه شخصی او، پیوستن به جمع قرمزهای آنفیلد است. بلینگام دو فصل پیش و با مبلغ ۲۵ میلیون پوند، از بیرمنگام راهی دورتموند شد و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن ۱۷ساله جهان تبدیل شد. به نظر می رسد که دورتموندی‌ها در آینده‌ای نزدیک یکی دیگر از ستارگان خود را از دست خواهند داد.

جدا از هالند که بحث جدایی‌اش از دورتموند در تابستان بعدی داغ است، حالا به نظر می رسد که مشتریان مختلفی برای خرید جود بلینگام دست به کار شده‌اند. این هافبک ۱۸ ساله با هوشمندی استعدادیابان دورتموند راهی زردپوش شد و حالا به نظر می رسد که تیم های زیادی دوست دارند که او را در اختیار داشته باشند.

بلینگام-دورتموند

رقبای اصلی لیورپول بر سر جذب بلینگام

بلینگام تا ۲۰۲۵ با دورتموند قرارداد دارد و به گفته تایمز این بازیکن ترجیح می دهد که حداقل تا جام جهانی در این تیم بماند اما همان طور که سانچو به لیگ انگلیس برگشت حالا تیم های بزرگ انگلیس برای خرید این هافبک آینده دار دست به کار شدند. گفته می‌شود که منچستریونایتد، چلسی و لیورپول شرایط خرید ستاره تیم دورتموند را دنبال می کنند.

دورتموند برای فروش بلینگام ۹۳ میلیون یورو طلب کرده و در حال حاضر لیورپول جدی‌ترین مشتری این هافبک است. چرا که کلوپ به این بازیکن به شدت علاقه داشته و بر این باور است که حضور او خط میانی قرمزها را قدرتمندتر می‌کند. کلوپ اعتقاد دارد که بلینگام بهترین جانشین ممکن برای واینالدوم است و می خواهد او را هر طور که شده به خدمت بگیرد. البته اگر لیورپول برای این هافبک انگلیسی ۹۳ میلیون یورو بپردازد، او را به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه بالاتر از فن دایک ۸۵ میلیونی تبدیل خواهد کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها