|
کدخبر: 189385

شروع دومین دوره جشنواره پویش پایداری با همکاری شرکت گل‌گهر

فراخوان دومین دوره جشنواره استانی ادبیات داستانی پویش پایداری که توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان برگزار می‌شود، منتشر شد.

معدن شروع دومین دوره جشنواره پویش پایداری با همکاری شرکت گل‌گهر

این دوره از جشنواره با اهدافی از جمله گرامیداشت شهداء و رزمندگان استان کرمان، تثبیت و حفظ یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان از طریق روایت‌های داستانی و هنری، اصالت دادن به نگاه خلاقانه به هنر، شناسایی و معرفی داستان نویسان خلاق در عرصه استان و با محورهای کلی فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی، شهداء، بیداری ملل اسلامی (فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و عراق)، مدافعان حرم و سلامت و… برگزار می‌شود.

همچنین محور ویژه این جشنواره با عنوان «با تار و پود رنج، از خشت خشت جان» پیرامون تجربه زیسته زنان در جنگ و جهان پس از جنگ (زنان رزمنده، امدادگر، مهاجر جنگی، مادران و همسران شهید و…)، می‌باشد.

مهلت ارسال آثار این جشنواره که در دو رده‌ سنی آزاد و دانش آموزی و در دو حوزه ادبی و هنری برگزار می‌شود، پایان آذرماه ۱۴۰۰ از طریق آدرس ایمیل جشنواره می‌باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی، شرایط آثار ارسالی، ضوابط جشنواره و ثبت نام می‌توانند به فراخوان جشنواره در لینک زیر مراجعه فرمایند:

https://goharpress.ir/images/pdf/poyesh-paydari.pdf

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت گل‌گهر

ارسال نظر