|
کدخبر: 295646

رونمایی از گزینه اصلی نیمکت رئال مادرید

ماموریت ژابی آلونسو در بازگرداندن لورکوزن به روزهای اوج در صورت برتری این تیم برابر بوخوم و رسیدن به لیگ اروپا به صورت کامل محقق خواهد شد.

فوتبال رونمایی از گزینه اصلی نیمکت رئال مادرید

در آخرین هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان، عصر امروز بایر لورکوزن در خانه بوخوم به مصاف این تیم خواهد رفت. دیداری که شاگردان ژابی آلونسو برای حفظ سهمیه لیگ اروپا، ملزم به پیروزی در آن خواهند بود.

نتیجه ای که عملکرد فوق العاده ژابی آلونسو در هدایت تیم بحران زده لورکوزن ابتدای فصل را تثبیت کرده و سهمیه اروپایی برای این تیم باقی خواهد گذاشت.

در همین رابطه، ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی و پرخواهان لورکوزنی ها که از سوی رسانه های اسپانیایی گزینه مدنظر مدیران رئال برای جانشینی آنچلوتی نیز معرفی شده، روز گذشته در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر شد و با پاسخ ها و زبان بدن خود در این کنفرانس، کیکر، رسانه معروف آلمانی را به تمجید وا داشت.

پاسخ های مرموزانه آلونسو به سوالاتی پیرامون مصدومان تیمش و همچنین نحوه تعامل او با خبرنگاران در عین حفظ اسرار تیم، باعث شد تا کیکر در مطلبی به تمجید از آلونسو بپردازد و مدعی شود اگر بازیکنان هم از روحیه این سرمربی در روز مسابقه برخوردار باشند، بوخوم مانعی بر سر راه رسیدن این تیم به اروپا نیست.

به این ترتیب آلونسو همه چیز در خصوص بازی کردن یا نکردن وریتز و هادسون اودوی را به آخرین تمرین بازیکنان منوط کرده و از خبرنگاران هم خواست برای برطرف شدن کنجکاوی شان در مورد آرایش لورکوزن و بازیکنان این تیم، تا لحظه اعلام ترکیب در روز بازی منتظر بمانند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر