|
کدخبر: 285751

پاسخ مودریچ به پیشنهاد نجومی النصر

لوکا مودریچ، هافبک کروات، پیشنهاد باشگاه النصر برای پیوستن به این تیم در تابستان سال آینده را رد کرد.

فوتبال پاسخ مودریچ به پیشنهاد نجومی النصر

قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و دو طرف هنوز قرارداد جدیدی را برای ادامه این همکاری به امضا نرسانده‌اند.

گفته می‌شود مدیران این باشگاه علاقه زیادی به حفظ او در سانتیاگو برنابئو دارند و این بازیکن نیز مشتاق است که یک فصل دیگر هم به حضور در این تیم ادامه دهد. مذاکرات شروع شده و انتظار می‌رود به زودی به نتیجه برسد.

با این حال در روزهای اخیر بعضی از رسانه‌ها خبر از پیشنهاد باشگاه النصر به این هافبک کروات داده بودند و حتی بعضی از آن‌ها مدعی شده بودند که مودریچ قصد دارد پیشنهاد این باشگاه را بپذیرد و در پایان فصل از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا شود.

این موضوع باعث نگرانی بسیار هواداران رئال شده بود که علاقه بسیاری به لوکا دارند و معتقد هستند که او هنوز هم می‌تواند ستاره این تیم در خط میانی باشد.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که پیشنهادی که از سوی باشگاه النصر به این بازیکن ارائه شده بسیار قابل توجه و باورنکردنی است اما مودریچ آن را رد کرده و اعلام کرده است که در فصل آینده فقط برای رئال مادرید به میدان خواهد رفت و حاضر نیست پیراهن تیم دیگری را علی‌رغم ارائه پیشنهاد هنگفت به تن کند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر