|
کدخبر: 285749

واکنش تن‌هاخ به جدایی ستاره تیمش

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علاقه پاری سن ژرمن به جذب مارکوس رشفورد یعنی تیمش عملکرد خوبی داشته است.

فوتبال واکنش تن‌هاخ به جدایی ستاره تیمش

قرارداد رشفورد با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما مدیران این باشگاه به احتمال زیاد گزینه تمدید خودکار را فعال خواهند کرد تا او یک سال دیگر هم به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد.

مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن آغاز شده اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است. این درحالی است که از مدتی پیش گفته شده بود که مدیران پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب او دارند و شرایطش را نیز به دقت زیر نظر گرفته‌اند.

به نظر نمی‌رسد که چنین موضوعی باعث نگرانی تن‌هاخ شده باشد و این مربی هلندی از این که پی اس جی به جذب رشفورد علاقمند است ابراز خوشحالی کرد.

رشفورد-منچستر

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «من امیدوارم که همه بازیکنان ما بتوانند پیشنهادهایی را از دیگر باشگاه‌ها دریافت کنند چون معنای چنین اتفاقی این است که ما کارمان را خوب انجام دادیم و این همان چیزی است که به دنبالش هستیم.

وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، من به ایمان می‌رسم که اینجا بهترین مکانی است که می‌توانیم در آن باشیم چون می‌خواهیم بهترین تیم ممکن را بسازیم، می‌خواهیم در انگلیس و سپس در اروپا و پس از آن در دنیا اول باشیم و این اهمیت بسیاری برای ما دارد.»

ارسال نظر