|
کدخبر: 285748

گواردیولا دست روی گزینه چلسی گذاشت!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از مدیران این باشگاه خواسته که به صورت جدی برای جذب انزو فرناندز اقدام کنند.

فوتبال گواردیولا دست روی گزینه چلسی گذاشت!

درخشش فرناندز در ترکیب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به فکر جذب او باشند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی آرژانتین، بسیاری با تردید درباره حضور او در قطر صحبت می‌کردند و مطمئن نبودند که او شایستگی حضور در جام جهانی را داشته باشد.

او که پیش از جام جهانی تنها ۱۰ میلیون یورو قیمت داشت، حالا بیش از ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد و بسیاری منتظر انتقالش به چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بودند اما مدیران بنفیکا با این انتقال موافقت نکردند.

حالا به نظر می‌رسد که یک رقیب جدی برای آبی‌های لندن در مسیر جذب این بازیکن به وجود آمده است. منچسترسیتی در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد به این بازیکن است تا بتواند او را در فصل آینده در ترکیب تیمش داشته باشد.

به گفته نشریه اسپانیایی Fichajes، گواردیولا علاقه بسیار زیادی به این بازیکن پیدا کرده و به مدیران سیتی فشار آورده تا هرچه زودتر مذاکرات با مدیران بنفیکا برای امضای قرارداد و انتقال فرناندز به ورزشگاه اتحاد را آغاز کنند.

این مربی کاتالان قصد دارد تغییراتی در خط میانی تیمش در فصل آینده انجام دهد و این هافبک آرژانتینی را گزینه مناسبی برای انجام این کار می‌داند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر