|
کدخبر: 281076

واکنش جالب علیرضا دبیر به تقابل با آمریکا

نشست ویژه رئیس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی آزاد پیش از اعزام به آمریکا در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

فوتبال واکنش جالب علیرضا دبیر به تقابل با آمریکا

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شب گذشته پیش از اعزام آزادکاران به جام جهانی آمریکا خطاب به آنان گفت: شما با افتخار نماینده شایسته ۸۵ میلیون ایرانی هستید؛ درست است که شما جوان هستید اما به شما قول می‌دهم بهترین کشتی‌ها را می‌توانید بگیرید و باید برای مملکت خود بجنگید و از نام ایران دفاع کنید.

وی ادامه داد: بالا بردن پرچم لحظه دلچسبی است و شما خالق آن هستید و می‌توانید به این طریق شادی را به خانه‌های مردم بیاورید.

دبیر عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم که مشکل ویزای علیرضا کریمی، امیر علی آذر پیرا، علی اکبر فضلی، احسان امینی و ابوذر اسلامی را حل کنیم تا با پرواز فردا شب راهی آمریکا شوند.

رئیس فدراسیون کشتی به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم منتخب جهان و ژاپن تیم‌های خوبی هستند ولی شما توان شکست آنها را دارید و باید با تمام وجود روی تشک بجنگید و با برنامه کار کنید تا آنها را شکست دهید.

وی ادامه داد: افتخار آفرینی شما در مسابقات باعث افزایش روحیه جامعه می‌شود و باید با قدرت در مسیری که هستید پیش بروید تا پرچم پرافتخار ایران عزیزمان را به اهتزاز درآورید.

رئیس فدراسیون کشتی به رویارویی احتمالی با تیم آمریکا اشاره کرد و گفت: این دیدار سخت است ولی کشتی گرفتن با آنها ساده است. باید خوب ببینید و هر لحظه فرصت شد پای حریف را بگیرید و خاکش کنید و آنها را شکست دهید.

دبیر عنوان کرد: چرخه انتخابی تیم ملی به شما کمک می‌کند تا بهتر کشتی بگیرید همچنین این رقابت‌ها فرصت خوبی است آینده خودتان را ثابت کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم، به خدا توکل کنید و با تمام وجودتان کشتی بگیرید تا باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شوید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر