|
کدخبر: 130942

تیتر کردن فرهنگیان مشکل آنها را رفع نمی‌کند

نماینده بروجرد در مجلس گفت: اجرای دقیق رتبه‌بندی فرهنگیان و تحول در آموزش و پرورش نیاز است و باید با این کار مانع از ولنگاری در این وزارتخانه شویم.

فرهنگ تیتر کردن فرهنگیان مشکل آنها را رفع نمی‌کند

عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با دو فوریت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اظهارکرد: در اصل نظام ‌رتبه‌بندی فرهنگیان کسی در مجلس مخالف آن نیست و حتی نمایندگان نسبت به تبعیض در رتبه‌بندی و نظام پرداخت‌ها در آموزش پرورش معترض هستند.

وی افزود: نظام رتبه‌بندی فرهنگیان متاسفانه تاکنون به صورت اساسی پیگیری نشده و در جلسات مشترک با دولت بایستی تفاهم صورت گیرد و آنها را پای کار بیاوریم و سپس با طرح دوفوریتی دولت را ملزم به کار کنیم.

نماینده بروجرد در مجلس تصریح کرد: دولت اگر بفهمد و متوجه باشد خودش باید لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را به مجلس بدهد این در حالی است که ممکن است شورای نگهبان با دلایل منطقی و به دلیل بار مالی، ‌با این طرح مخالفت کند.

گودرزی گفت: ‌نمی‌توانیم با گفتاردرمانی و کلاه گذاشتن سر معلمان و فرهنگیان و بازی با افکار عمومی و استفاده از ابزار رسانه موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را تیتر یک کنیم ولی در نهایت ممکن است چیزی تبدیل به قانون نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید وزیر آموزش پرورش برای رتبه‌بندی فرهنگیان سینه چاک کند و رئیس‌جمهور را به مجلس بیاوریم و در باره طرح رتبه‌بندی فرهنگیان پاسخگو باشد.

نماینده بروجرد در مجلس گفت: ‌اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان و تحول در آموزش پرورش بایستی انجام شده و مانع از ولنگاری در این وزارتخانه شویم.

گودرزی خاطرنشان کرد: دو فوریت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی است.

وی گفت: ‌رتبه‌بندی فرهنگیان در قالب طرح قابل اجرا نیست و باید اقناع‌سازی صورت گیرد.

نماینده بروجرد در مجلس در پایان گفت: فرهنگیان نیازی به گفتار درمانی ندارند و باید با اقناع دولت و مجلس به سمت اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان گام برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران
  • ساده ارسالی در

    واقعا برای این مجلس متاسفم که هنوز میگه باید با رئیس جمهور در مورد رتبه بندی هما هنگی کنیم.آقای گودرزی نظر رئیس جمهور برا ی شما از تأکیدات مقام معظم رهبری،برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین در این مورد مهمتر است!!!!!جای بسی تاسف دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها