|
کدخبر: 211747

برگزاری رزمایش خود حفاظتی در شهرک صنعتی گیلان

رزمایش خود حفاظتی با هدف تقویت امنیت در راستا ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجع کنندگان در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان برگزار گردید .

صنعت برگزاری رزمایش خود حفاظتی در شهرک صنعتی گیلان

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از اجرای رزمایش خود حفاظتی در شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: اگر در تمام اتفاقات حضور مردم را پررنگ ببینیم، اثرات آن بسیار قابل توجه خواهد بود؛ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات و مناسبت‌های دیگر که همه مردم مشارکت داشتند منجربه نتایج ماندگاری شد که یاس دشمنان را رقم زد.

وی افزود: اگر بستر مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنیم، زودتر به نتیجه می‌رسیم؛ همچنین اگر مقوله امنیت را نیز مردمی کنیم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ادامه داد: باید راهکار مشارکت مردم را در تمامی ابعاد، خصوصا امنیت بالا ببریم زیرا با تقویت امنیت، سلامت و بهداشت هم محقق می‌شود.

سعیدی کیا گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت در راستا ایجاد  ساز و کارهای مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجع کنندگان و  پیش بینی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی برگزار گردید.

وی در پایان افزود: امروزه نگاه دشمنان نظام تغییر رویه داده و در کنار تحریم‌های ظالمانه دنبال فضاسازی هستند تا زیرساخت‌های نظام که ستون اصلی نظام و انقلاب است را تخریب کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها