|
کدخبر: 180978

ماجرای هواپیمای قطری رئیسی چیست؟+ جزئیات

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A380 به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.

راه و مسکن ماجرای هواپیمای قطری رئیسی چیست؟+ جزئیات

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A۳۸۰ به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.

آن طور که رسانه‌های عربی زبان گزارش داده‌اند پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران و کسب بیشترین آراء این انتخابات توسط ابراهیم رئیسی، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A۳۸۰ به ابراهیم رئیسی هدیه داده است.

هواپیمای_امیر_قطر

این اقدام امیر قطر پیش از این سابقه داشته است.

سه سال پیش نیز تمیم بن حمد آل ثانی یک فروند هواپیمای مجلل ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تقدیم کرده است.

آن زمان رسانه‌ها نوشته بودند: امیر قطر این هدیه را برای نشان دادن «دوستی خود به اردوغان و اعتماد به ترکیه» تقدیم کرده است. تقدیم این هدیه بعد از آن صورت گرفته بود که رئیس جمهور ترکیه علاقه خود به هواپیما را که از نوع بویینگ ۸-۷۴۷ بود ابراز کرده بود.

هواپیمای_امیر_قطر.jpg ۲

منبع: تجارت نیوز
  • کاربر ارسالی در

    با سوار شدن در این هواپیما بعید میدونم به فکر این مردم باشه

  • یوسف مقدم ارسالی در

    هرچه از دوست رسد نیکوست

  • مسعود ارسالی در

    خدا وکیلی اگر اهدا شده که برای مردم استفاده شود شمارو به خدا قسم میدیم خرابش نکنید و وسایلش را باز نکنید و بر ندارید ..مردم ایران جایگاهش بیش از اینهاس . مردم ایرام روزگاری در این عرصها یکه تاز میدان بودندو با کلاس بودند و حکومت اون زمان کاری کرد که ایرانیها بدون پاسپورت وو با بهترین هواپیماها و با ارزش پول بالا به همه جا میرفتنمد و اعتبار و ابرو داشتند ..حالاتروریست لقب گرفتیم ..ولی جنای رییس و سایر مسیولین ایران را به جایگاه واقغیش برسانید ...مجدددا این هماپیما را بزارید در اختار مردم بدون انکه کوچکترین اپشنش را تغییر یا بردارید ..ازش دزدی نکنید زشته

  • عبدالله ارسالی در

    بین ایران و قطر میدان مشترکی هست که از آ ن برای قطر گاز برون آید و برای ایران
    کاش برخی دولتمردان ایران هم قطره‌ای از عزّت قطر داشتند

ارسال نظر