|
کدخبر: 114116

دو روش پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران

پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران به دو روش انجام خواهد شد که رئیس کل بانک مرکزی در مورد آن توضیحاتی ارائه کرده است.

راه و مسکن دو روش پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران

پرداخت وام ودیعه مسکن به دو روش انجام خواهد شد که در روش اول گیرندگان وام یا همان مستاجران تسهیلات را به صورت یک ساله دریافت می‌کنند و تنها سود آن را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند و اصل پول پس از پایان سال پرداخت می‌شود. در روش دوم اما مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن را سه ساله دریافت مکنند و بازپرداخت آن در مدت ۳۶ ماه خواهد بود.

بر اساس اعلام رئیس بانک مرکزی ۲۰ هزار میلیارد برای این وام تخصیص پیدا کرده است و پس از اعلام اشخاص مشمول توسط وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی پرداخت وام را شروع می‌کند به ۱۳، ۳۰ و ۵۰ میلیونی بر اساس شهرها خواهد بود.

چگونه ثبت‌نام کنیم؟

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ارسال کدملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات اقدام کنند. مهلت ثبت در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه به اتمام می‌رسد و زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات پس از تدوین دستور العمل مرتبط توسط وزارت راه و شهرسازی، از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن و بخشنامه بعدی این معاونت در همان تاریخ اعلام خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که مانند باقی ثبت‌نام‌های انجام شده به این شیوه، مهلت تعیین شده تمدید شود اما شما نباید ریسک کنید و کار ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنید.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • محمد ارسالی در

    باسلام .برای وام ودیعه مستاجران کی به با نک معرفی میشویم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام به کدوم بانک بایدبریم هربانکی میر یم میگن چیزی اعلام نشده کجابایدبریم پس چ را کسی خبرندتره اصلا برام اس ام اس اومدب ه بانک مراجعه کنم ولی هیچ بانکی هنوز پرد اخت نمیشه چرا؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام.مهلت تشکیل پرونده تا چه تاریخی م ی باشد؟ممنون

  • سیدابوالفضل کیانژاد تجنکی ارسالی در

    لطفا به من هم 10ملیون بدهید مشکل دارم گرفتارم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها