|
کدخبر: 252507

این خودروها ارزان شدند + جزییات

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از اواخر اسفند ماه تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودروهای پراید و افزایش قیمت گسترده در بین سایر خودروهای موجود در بازار است.

در نخستین روز بازگشایی بازارها نوسانات قیمتی در بازار خودرو شدت گرفته است و این نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید موجود در بازار منفی بوده است به طوری که در بین خودروهای این گروه پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۳ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۱۵۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو اما نوسانات قیمتی مثبت بوده است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۲ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۲۵۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که سمند lx مدل ۱۴۰۰ از اواخر اسفند ماه تاکنون ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۴ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در حال حاضر در بازار ۲۷۳ میلیون تومان قیمت دارد.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده اند به طوری که دنا دنده‌ای توربو پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۴۵۵ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۴۶۰ میلیون تومان رسیده است و دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز در حال حاضر در بازار ۳۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که خودرو دیگنیتی مدل ۱۴۰۰ در این مدت ۷۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و اما خودرو فیدلیتی در این مدت شاهد کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت بوده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت-جدید-خودرو

منبع: خبر آنلاین
  • علی ارسالی در

    تا زمانی که خودرو دولتی باشد هرطور که بخ واهند خواهند کرد و طبقه متوسط با همان آر دی ۸۴ میسازد.
    خودرو باید از انحصار دولتی‌ها خارج شود. جناب رییس‌جمهور، چشم ها به دست شما دوخته شده‌است. ما هم ایران ی هستیم و جوانها شهید و معلول نشدند که پولدارها کشورداری کنند و پوز بدهند به هم ین معلولان جنگ ‌. انقلابی دیگر باید کنید آقای رییسی عزیز‌.

ارسال نظر