|
کدخبر: 158104

قیمت پراید در حال اوج گیری!

قیمت پراید که همیشه جزو خودروهای پرطرفدار بازار است در هفته گذشته حدود ۵ میلیون تومان گران تر شده است.

خودرو قیمت پراید در حال اوج گیری!

فعالان بازار خودرو معتقدند با اینکه نوسان نرخ دلار خیلی جریان ساز نبوده، اما همین که چند بار در هفته رشد و افت نرخ داشته باعث افزایش سردرگمی در بازار خودرو شده است.

همین موضوع باعث شده نرخ برخی از خودروها روند صعودی داشته باشند و در مقابل برخی دیگر ارزان تر شوند. از طرف دیگر با توجه به افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال، مثل همیشه نرخ یعضی از خودروهای پرطرفدار بازار گران تر شده است.

مثلا در هفته گذشته نرخ انواع پراید در بازار حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان افزایش داشته است. رصد بازار نشان می‌دهد نرخ پراید ۱۱۱ رشدی ۲ میلیون تومانی داشت و نرخ آن در بازار به ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پراید ۱۳۱ هم از ابتدای هفته تاکنون گران ترشده و این خودرو از ۱۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است.

اما پراید ۱۳۲ در یک هفته افزایش نرخ چشمگیری داشته است. این خودرو اول هفته با نرخ ۱۱۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اما حالا نرخ آن در بازار خودرو حدود ۱۱۷ میلیون تومان است.

سمند LXو تیبا ۲ در بازار چند؟

رصد بازار نشان می‌دهد، سمند LX با موتور EF۷ بالاترین رشد نرخ را در هفته گذشته به نام خود ثبت کرده تا با رشد نرخ سه میلیونی در بازار با نرخ ۱۹۹ میلیون تومان معامله شود. نرخ سمند LX هم از رشد نرخ بی‌نصیب نبود و با رشد یک میلیونی با نرخ ۱۷۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

با اینکه نرخ تیبا صندوقدار در هفته گذشته حدود یک میلیون تومان ارزان شده است، اما تیبا دو رشد یک تا دو میلیون تومانی را تجربه کرده است. تیبا ۲ درحال‌حاضر با نرخ ۱۲۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

منبع: کاما پرس
  • ناشناس ارسالی در

    آب وتاب به بازارندهیدمصرف کننده وخریدارو اقعی وجودندارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها