|
کدخبر: 147964

زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در هرمزگان/تاکنون تلفاتی گزارش نشده است

بامداد شنبه (۲۷ دی) زمین‌لرزه‌ای‌ به بزرگی ۵/۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین، مرز خلیج فارس، جزیره قشم و هرمزگان - حوالی کنگ در استان هرمزگان را لرزاند.

جامعه زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در هرمزگان/تاکنون تلفاتی گزارش نشده است

این زلزله ساعت ۰۱:۰۱ بامداد شنبه (۲۷ دی) در ۲۸ کیلومتری کنگ، ۳۴ کیلومتری بندر لنگه و ۴۵ کیلومتری جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان اتفاق افتاده است و در پی آن، تیم‌های ارزیاب به مناطقی که زمین‌لرزه بیشتر در آنها احساس شده است، اعزام شده‌اند.

در پی این زمین‌لرزه که در ۱۲۰ کیلومتری بندرعباس - مرکز استان هرمزگان - رخ داده، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت که تاکنون تلفات جانی و مالی از شهرستان‌های مختلف این استان گزارش نشده است.

تیم‌های ارزیاب اورژانس در بندر کنگ و بندر خمیر مستقر شده‌اند و نیروهای اورژانس در این دو بندر و همچنین در بندر لنگه و دیگر مناطقی که احتمال وقوع پس‌لرزه‌ها در آنها وجود دارد، در حالت آماده‌باش هستند.

به گفته روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس هرمزگان، تا لحظه انتشار این خبر هیچگونه تلفاتی از جانب تیم‌های ارزیاب گزارش نشده است، اما ارزیابی‌های دقیق‌تر در مناطقی که زمین‌لرزه بیشتر در آنها احساس شده است، همچنان ادامه دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر