|
کدخبر: 126829

افزایش ۴۵ درصدی تولید در ایران خودرو مازندران

با تلاش همدلانه کارکنان و زنجیره تامین، تولید روزانه سایت ایران خودرو مازندران به ۱۶۵ دستگاه خودرو افزایش یافته است.

خودرو افزایش ۴۵ درصدی تولید در ایران خودرو مازندران

امید حسینی نژاد، مدیرعامل ایران خودرو مازندران افزود: از ابتدای امسال تا دهه نخست مهرماه تعداد ۱۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو در این سایت، تولید شده که در مدت مشابه سال گذشته این عدد ۱۱ هزار و ۲۰۰ دستگاه بوده است.

 وی همچنین گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه از خودروهای تولیدی سایت مازندران تحویل مشتریان شده است. درحال‌حاضر هر روز و حتی در روزهای تعطیل نیز خودروهای آماده برای مشتریان بارگیری و حمل می‌شود و این آمار به‌صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.

حسینی نژاد تصریح کرد: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل خودرو در محل کارخانه نیز فراهم شده است. درحال‌حاضر کارکنان این سایت حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری‌سازی خودروها در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

وی عمده قطعات کسری در خودروهای ناقص را مربوط به قطعات حساس مانند پمپ هیدرولیک، مدولاتور، ایربگ و کاتالیست دانست و تصریح کرد: آخرین وضعیت خودروهای دارای کسری و یا تجاری شده به‌صورت منظم به نهادهای نظارتی اطلاع رسانی می‌شود.

حسینی نژاد افزود: تولیدات قطعه‌سازانی که در استان مازندران فعالیت می‌کنند، در خط تولید ایران خودرو مازندران مصرف می‌شود که همین موضوع، اشتغال غیر مستقیم زیادی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به حساسیت ویژه‌ای که در حوزه کیفیت محصولات وجود دارد، عنوان کرد: در همین راستا، سایت خودروسازی مازندران، سومین ستاره کیفی خودروی پارس با موتور تی.یو.۵ را از شرکت بازرسی مهندسی ایران دریافت کرده است. درحال‌حاضر تمامی محصولات پارس تولیدی این سایت دارای سه ستاره کیفیت هستند.

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر