|
کدخبر: 114329

اسامی برندگان فروش فوق‌العاده ایران خودرو منتشر شد

نتایج قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو پس از صحه‌گذاری مراجع ذیربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار گرفت.

خودرو اسامی برندگان فروش فوق‌العاده ایران خودرو منتشر شد

دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو صورت گرفت.

در این طرح بیش از ۹۸۰ هزار نفر برای ثبت نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست استفاده شود.

 درحال‌حاضر اسامی منتخبین قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سایت فروش این شرکت به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار داراد.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    دولت محترم مردم را کشتی با این سهام بی ع دالتی .
    یک لطفی بنما و به قیمت تعا ونی و دولتی ارزان
    سهام هارابخر وب ه خودت برگردان ملت شانس مالکیت
    هی چ چیز ندارد . قطره ابی که بخشیدی زپیش . متصل
    گردان به دریاهای خویش.

  • بهنام حسن پور ارسالی در

    در قرعه کشی طرح فوق العاده ایرانخودرو مر داد 1399 برنده اعلام شدم ولی یک روز بعد پیامک اومد برام که شما در خانواده دارای پلاک فعال هستید. پیگیری کردم و با کارشنا سان مرکز ارتباط با مشتری ایرانخودرو تماس گرفتم و آنها گفتند در خانوار شما پلاک ف عال وجود دارد. بعد متوجه شدم منظورشان پد رم است که خودرو دارد. من یکسال است که از دواج زسمی کردم و از خانواده پدرم جدا هست م . فقط به خاطر اینکه به پدر پیرم کمکی ش ده باشه یارانه ام رو جدا نکردم. شرکت محت رم ایرانخودرو هم از طریق یارانه ها استعل ام رو انجام داده. من نمی دونم پس نقش ثبت احوال اینجا چی شد؟ چرا از ثبت احوال است علام نمی گیرن. الان اینجا حق من ضایع شده . واقعا اسلام همین است؟

ارسال نظر