|
کدخبر: 193793

گرانی دوباره قیمت مرغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باوجود نرخ گذاری ۲۴هزار و ۹۰۰ تومانی برای مرغ، این محصول با نرخ بیشتر در بازار عرضه می‌شود.

خروجی رپرتاژ آسام گرانی دوباره قیمت مرغ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ تن مرغ با قیمت مصوب روزانه در استان توزیع می‌شود، گفت: این میزان مرغ جوابگوی بازار مصرف نیست.

او با تاکید بر افزایش عرضه در بازار برای تعادل قیمت‌ مرغ، افزود: قیمت مرغ برای هر کیلوگرم ۲۴هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شده است، اما قیمت مرغ در بازار‌های استان تا ۳۲هزار تومان نیز عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: عرضه بیشتر مرغ با قیمت مصوب علاوه بر کنترل قیمت در بازار جلوی ایجاد صف را نیز خواهد گرفت.

قوانلو با بیان اینکه با برهم خوردن عرضه و تقاضا مشکلاتی برای مردم در تهیه گوشت مرغ ایجاد شده است، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران برخورد با گران فروشان را در دستور کار خود قرار داده است و در همین رابطه برای مرغ فروشان پرونده تعزیراتی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان تشکیل شده است.

او افزود: در کنار برخورد با متخلفان با همکاری اداره پست بحث کدگذاری نیز در دستور کار است که با اجرای این طرح، نظارت و کنترل جدی مرغ از محل کشتارگاه تا واحد توزیع به‌صورت جدی تری دنبال می‌شود.

 

ارسال نظر