|
کدخبر: 64769

ایرلاین‌ها به نرخ‌های جدید پروازی اعتنا نکردند

در حالی ایرلاین‌ها باید از روز گذشته نرخ‌های جدید را در فروش بلیت اعمال می‌کردند که همچنان گرانفروشی بالاتر از جدول نرخ پروازهای داخلی از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی در حال انجام است.

گسترش نیوز - از دیروز جدول نرخ پروازهای داخلی شامل نرخ ۱۹۳ پرواز توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شد. در این جدول حداقل نرخ بلیت هواپیما ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان و حداکثر نرخ یک میلیون و ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان برای مسیر مشهد-ماهشهر است.

در جدول جدید حداقل و حداکثر بلیت مسیر پر تقاضای تهران-کیش به ترتیب ۲۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۹۰۵ هزار و ۸۰۰ تومان است. اما با این وجود یکی از شرکت‌های هواپیمایی این بلیت پروازی را برای امروز به نرخ یک میلیون و ۱۵۲ هزار تومان یعنی حدود ۲۵۰ هزار تومان گران‌تر به فروش می‌رساند.

یا در نمونه‌ای دیگر حداکثر نرخ بلیت پرواز تهران-مشهد باید ۷۰۳ هزار تومان باشد اما نرخ بلیت این مسیر پروازی برای همان ایرلاین حدود ۷۷۰ هزار تومان است.

به نظر می‌رسد برخی شرکت‌های هواپیمایی هیچ توجهی به جداول منتشر شده از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی که به تایید سازمان هواپیمایی هم رسیده، ندارند. شاید مماشات متولی حمل‌ونقل هوایی مسافری با شرکت‌های هواپیمایی باعث بروز این اتفاق شده باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر